فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدل ارزشیابی اسکریون؛ تحلیل رویکردهای قضاوتی و کاربرد آن در نظام آموزشی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدل ارزشیابی اسکریون؛ تحلیل رویکردهای قضاوتی و کاربرد آن در نظام آموزشی دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدل ارزشیابی اسکریون؛ تحلیل رویکردهای قضاوتی و کاربرد آن در نظام آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدل ارزشیابی اسکریون؛ تحلیل رویکردهای قضاوتی و کاربرد آن در نظام آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدل ارزشیابی اسکریون؛ تحلیل رویکردهای قضاوتی و کاربرد آن در نظام آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدل ارزشیابی اسکریون؛ تحلیل رویکردهای قضاوتی و کاربرد آن در نظام آموزشی :
فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدل ارزشیابی اسکریون؛ تحلیل رویکردهای قضاوتی و کاربرد آن در نظام آموزشی
فایل کامل مطالعه مبانی نظری مدل ارزشیابی اسکریون؛ تحلیل رویکردهای قضاوتی و کاربرد آن در نظام آموزشی شامل ۲۹ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
مایکل اسکریون، معروفترین شخصیتی است که در باره ارزشیابی آموزشی به قصد کمک به مصرف کنندگان کار کرده است، یکی ازاندیشه های اسکریون( ۱۹۶۷_۱۹۷۴) تمایز گذاری او بین ارزشیابی تراکمی و ارزشیابی تکوینی است. الگوی ارزشیابی اسکریون که مبتنی بر مصرف کننده است، عمدتا یک ارزشیابی تراکمی است.
هدف ارزشیابی تراکمی، تعیین مقداریادگیری دانش آموزان و دانشجویان در طول یک دوره آموزشی، به منظور نمره دادن وصدور گواهینامه، یا قضاوت درباره اثر بخشی کار معلم و برنامه درسی، یا مقایسه برنامه های مختلف با یکدیگر است. و هدف اصلی این ارزشیابی تعیین یادگیری های متراکم درطول دوره ی آموزشی است.
باید گفت که الگوی ارزشیابی هدف-آزاددر پی آن هست تا به مصرف کنندگان از کم و کیف برنامه خبر دهند و آنها را متقاعدسازند که فعالیتهای مختلف کار درستی بوده است.
و …
عنوان : مدل ارزشیابی اسکریون
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۳۰۰ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۲۹
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 