فایل کامل مطالعه مبانی نظری الگوی ارزشیابی سیپ؛ تحلیل ابعاد زمینه، درونداد، فرآیند و پیامد در آموزش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه مبانی نظری الگوی ارزشیابی سیپ؛ تحلیل ابعاد زمینه، درونداد، فرآیند و پیامد در آموزش دارای ۵۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه مبانی نظری الگوی ارزشیابی سیپ؛ تحلیل ابعاد زمینه، درونداد، فرآیند و پیامد در آموزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه مبانی نظری الگوی ارزشیابی سیپ؛ تحلیل ابعاد زمینه، درونداد، فرآیند و پیامد در آموزش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه مبانی نظری الگوی ارزشیابی سیپ؛ تحلیل ابعاد زمینه، درونداد، فرآیند و پیامد در آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه مبانی نظری الگوی ارزشیابی سیپ؛ تحلیل ابعاد زمینه، درونداد، فرآیند و پیامد در آموزش :

فایل کامل مطالعه مبانی نظری الگوی ارزشیابی سیپ؛ تحلیل ابعاد زمینه، درونداد، فرآیند و پیامد در آموزش

فایل کامل مطالعه مبانی نظری الگوی ارزشیابی سیپ؛ تحلیل ابعاد زمینه، درونداد، فرآیند و پیامد در آموزش شامل ۵۸ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل مطالعه مبانی نظری الگوی ارزشیابی سیپ؛ تحلیل ابعاد زمینه، درونداد، فرآیند و پیامد در آموزش
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

مقدمه: در سه دهه اخیر برای ارزشیابی اموزشی الگوهای مختلفی تدوین و ارایه شده است. در این مبحث برای معرفی الگوهای ارزشیابی از روش ورتن و سندرز (۱۹۸۷) استفاده خواهیم کرد. این صاحب نظران با توجه به رویکردهای مختلف ارزشیابی آموزشی، الگوهای مختلف ارزشیابی را به ۶ دسته کلی تقسیم بندی کرده اند:

۱- الگوهای ارزشیابی برخاسته از رویکرد مبتنی بر هدف:

در رویکرد ارزشیابی مبتنی بر هدف ابتدا مقاصد یک فعالیت آموزشی تعیین می گردند، و بعد از آن در ارزشیابی کوشش به عمل می آید تا نشان داده شود که آن مقاصد تا چه اندازه تحقق یافته اند. الگوی ارزشیابی تایلروالگوی ارزشیابی اختلاف یا ناهمخوانی در زمره این نوع ارزیابییها به حساب می آید

۲ – الگوهای ارزشیابی برخاسه از رویکرد مبتنی بر مصرف کننده:

الگوهایی که در این رویکرد قرار می گیرند بیشتر به مسئولیت خویش در قبال مصرف کنندگان فرآورده های آموزشی توجه داشته اند، تا درباره فرآورده های آموزشی اطلاعات جمع آوری نمایند یا دیگران را در این کار یاری دهند. به طور خلاصه، می‌توان گفت که در رویکرد مبتنی بر مصرف کننده ارزشیابی برابر است با تعیین میزان مطلوب بودن یک فرآورده آموزشی.

۳ – الگوهای ارزشیابی برخاسته از رویکرد مبتنی بر متخصصان:

در الگوهای ارزشیابی برخاسته از رویکرد مبتنی بر نظر متخصصان آموزشی، به این سوال ارزشیابی پاسخ داده می‌شود که «آیا منتقد متخصص، برنامه را تأیید می‌کند؟»روش ارزشیابی دراین الگو شامل تحلیل انتقادی متخصصان است.

و …

فایل کامل مطالعه مبانی نظری الگوی ارزشیابی سیپ؛ تحلیل ابعاد زمینه، درونداد، فرآیند و پیامد در آموزش
فهرست مطالب

مقدمه

الگوهای مختلف ارزشیابی

مبنای پیدایش الگوی سیپ (Cipp) و تاریخچه آن

اهداف الگوی ارزشیابی سیپ(Cipp)

انواع ارزشیابی در الگوی سیپ

محدودیتهای الگوی ارزشیابی سیپ(Cipp)

نتیجه گیری

پایان

عنوان : الگوی ارزشیابی سیپ

فرمت : پاورپوینت

حجم : ۳۹۲ کیلوبایت

تعداد صفحات : ۵۸

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.