فایل کامل پژوهش مبانی نظری نظریهها و تئوریهای ارزشیابی آموزشی؛ تحلیل رویکردهای علمی در سنجش کیفیت آموزش
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش مبانی نظری نظریهها و تئوریهای ارزشیابی آموزشی؛ تحلیل رویکردهای علمی در سنجش کیفیت آموزش دارای ۴۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مبانی نظری نظریهها و تئوریهای ارزشیابی آموزشی؛ تحلیل رویکردهای علمی در سنجش کیفیت آموزش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مبانی نظری نظریهها و تئوریهای ارزشیابی آموزشی؛ تحلیل رویکردهای علمی در سنجش کیفیت آموزش۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مبانی نظری نظریهها و تئوریهای ارزشیابی آموزشی؛ تحلیل رویکردهای علمی در سنجش کیفیت آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش مبانی نظری نظریهها و تئوریهای ارزشیابی آموزشی؛ تحلیل رویکردهای علمی در سنجش کیفیت آموزش :
فایل کامل پژوهش مبانی نظری نظریهها و تئوریهای ارزشیابی آموزشی؛ تحلیل رویکردهای علمی در سنجش کیفیت آموزش
فایل کامل پژوهش مبانی نظری نظریهها و تئوریهای ارزشیابی آموزشی؛ تحلیل رویکردهای علمی در سنجش کیفیت آموزش شامل ۴۱ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل پژوهش مبانی نظری نظریهها و تئوریهای ارزشیابی آموزشی؛ تحلیل رویکردهای علمی در سنجش کیفیت آموزش
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
سابقه ارزشیابی آموزشی چندان طولانی نیست. از بُعد علمی تا سال ۱۹۶۵ م کار چندان مهم و قابل توجهی در این زمینه وجود نداشت. به تدریج نیاز به ارزشیابی فعالیتها و تعیین اثر بخشی و کارآمدی برنامه های عمومی و ضرورت داوری درباره موفقیت برنامه های آموزشی احساس شد. از اواسط دهه ۱۹۷۰ میلادی ارزشیابی آموزشی به عنوان رشته ای مستقل رسمیت یافت و از این تاریخ به بعد دستخوش تغییر و تحولات شگرفی گردید. در این تغییر و تحول اندیشمندانی چون کرونباخ ، دانیل ال. استافل بیم ، بلوم، تایلر، بی بای، ولف، ویس، کوک و ورتن ساندرز، سهم بزرگی داشته و کمکهای فراوانی کرده اند.
در مورد ارزشیابی دیدگاه های مختلفی مطرح، اگرچه دیدگاه های نظریه پردازان این عرصه متفاوت از یکدیگر است اما در نهایت همگی سعی دارند به سوالات کلی همچون: یک ارزشیاب چه باید انجام بدهد؟ چه مواردی را مورد ارزشیابی قرار دهد؟ و ارزشیابی به چه منظور و برای چه هدفی و بر اساس چه معیارهایی باید انجام گیرد؟ پاسخ بدهند است.
که در اینجا به مطرح ترین دیدگاه ها اشاره میکنیم.
از آنجا که نقش عامل ارزشیابی فراهم آودرن اطلاعات دقیق و روا برای قضاوت و تصمیم گیری است. روشهای فراهم آوردن اطلاعات، معمولا در دو مقوله عمده تقسیم بندی میشوند. روشهای کمی (جمع آوری اطلاعات به صورت عددی) و روشهای کیفی (جمع آوری اطلاعات به صورت کیفی، در حد انتظار، نزدیکه به انتظار، نیازمند تلاش بیشتر ).
و …
فایل کامل پژوهش مبانی نظری نظریهها و تئوریهای ارزشیابی آموزشی؛ تحلیل رویکردهای علمی در سنجش کیفیت آموزش
فهرست مطالب
مقدمه
ارزشیابی کمی(سنتی)
ارزشیابی کیفی(توصیفی)
دسته بندی رویکردهای ارزشیابی از نظر ورتن و ساندرز
تقسیم بندی الگوهای ارزشیابی هاوس
ارزشیابی بر مبنای سنجش نتایج (هدفدار)
الگوی کرک پاتریک
الگوی سیرو
الگوی سیپ
الگوی فیلیپس
الگوی لیدرمن
الگوی هوگز
پایان
عنوان : نظریه ها و تئوری های ارزشیابی آموزشی
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۳۶۸ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۴۱
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 