فایل کامل مطالعه مبانی نظری زندگینامه ژوزف شواب؛ بررسی دیدگاههای آموزشی و نقش او در تحول برنامهریزی درسی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه مبانی نظری زندگینامه ژوزف شواب؛ بررسی دیدگاههای آموزشی و نقش او در تحول برنامهریزی درسی دارای ۵۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه مبانی نظری زندگینامه ژوزف شواب؛ بررسی دیدگاههای آموزشی و نقش او در تحول برنامهریزی درسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه مبانی نظری زندگینامه ژوزف شواب؛ بررسی دیدگاههای آموزشی و نقش او در تحول برنامهریزی درسی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه مبانی نظری زندگینامه ژوزف شواب؛ بررسی دیدگاههای آموزشی و نقش او در تحول برنامهریزی درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه مبانی نظری زندگینامه ژوزف شواب؛ بررسی دیدگاههای آموزشی و نقش او در تحول برنامهریزی درسی :
فایل کامل مطالعه مبانی نظری زندگینامه ژوزف شواب؛ بررسی دیدگاههای آموزشی و نقش او در تحول برنامهریزی درسی
فایل کامل مطالعه مبانی نظری زندگینامه ژوزف شواب؛ بررسی دیدگاههای آموزشی و نقش او در تحول برنامهریزی درسی شامل ۵۴ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی ، اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل مطالعه مبانی نظری زندگینامه ژوزف شواب؛ بررسی دیدگاههای آموزشی و نقش او در تحول برنامهریزی درسی
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
خلاصه
به نظر می رسد قلمرو خود آموزی تدریس و فعالیت های تربیت معلم، مثل تعدادی از حوزه های دیگر پژوهش، بهای کافی به نظریات جوزف شواب نداده است. درحالیکه شواب با ایده هایش در سال ۱۹۷۰ با مقالات عملی، قلمرو برنامه درسی و تدریس را متحول ساخته است. در این مقاله من به دنبال شناخت کمک های شواب هستم و به نیابت، شواب را به عنوان پروفسوری که نه تنها مسیر دانشمندانه خود آموزی را پیموده بلکه به نظر می رسد با ساختن تدریس شخصی اش به عنوان هدف پژوهش، شکلی از خودآموزی را انجام داده است، معرفی می کنم. به عقیده من شواب به طور عملی و نظریه ای حرکت درخشانی را برای خودآموزی تدریس و فعالیتهای تربیت معلم بسیار قبل از اینکه این خط فکری مشروعیت یابد به وجود آورده است. تفکر شواب برای من و دیگران، طرحی را فراهم ساخته که می تواند به تجدید حیات قلمرو تدریس و تربیت معلم بیانجامد.
مقدمه
در این مطاله می کوشم تا بیان کنم که خود آموزی در تدریس و تربیت معلم بهای کافی به ژوزف شواب و عقائد او در رابطه با عملی نداده است.برای چنین کاری مسیری که شواب را شناختم و به او علاقه مند شدم را توضیح می دهم.با نشان دادن برخی از عناصر مهم پژوهش های وی و افکار او و همچنین روایت هایی که دانشجویانش در مصاحبه با من از او نقل کردند، تصویری عمومی که در تدریس و تحقیقاتم تاثیر گذار بوده است را نشان خواهم داد.هم چنین به بررسی امکان تجدید در رشته ی تدریس و تربیت معلم از طریق تامل بر داستان شواب خواهم پرداخت.
و …
فایل کامل مطالعه مبانی نظری زندگینامه ژوزف شواب؛ بررسی دیدگاههای آموزشی و نقش او در تحول برنامهریزی درسی
فهرست مطالب
خلاصه
مقدمه
بنیاد های پژوهش
خود آموزی به عنوان یک ژانر تحقیقاتی
پژوهش روایی به عنوان یک روش تحقیق
کندو کاو : ماجرای شناخت من از شواب به عنوان یک پیشرو در خود آموزی
باز پردازی روایت، استنباط و فهم من از پژوهش شخصی شواب در تدریس و تحقیق خویش
نگاهی مجدد به بازپردازی روایت
پایان
عنوان : زندگینامه ژوزف شواب
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۲۷۶ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۵۴
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 