فایل کامل مطالعه مبانی نظری ارتباط تصمیمگیری با مدیریت؛ تحلیل فرآیندهای تصمیمسازی و نقش آن در اداره سازمان
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه مبانی نظری ارتباط تصمیمگیری با مدیریت؛ تحلیل فرآیندهای تصمیمسازی و نقش آن در اداره سازمان دارای ۷۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه مبانی نظری ارتباط تصمیمگیری با مدیریت؛ تحلیل فرآیندهای تصمیمسازی و نقش آن در اداره سازمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه مبانی نظری ارتباط تصمیمگیری با مدیریت؛ تحلیل فرآیندهای تصمیمسازی و نقش آن در اداره سازمان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه مبانی نظری ارتباط تصمیمگیری با مدیریت؛ تحلیل فرآیندهای تصمیمسازی و نقش آن در اداره سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه مبانی نظری ارتباط تصمیمگیری با مدیریت؛ تحلیل فرآیندهای تصمیمسازی و نقش آن در اداره سازمان :
فایل کامل مطالعه مبانی نظری ارتباط تصمیمگیری با مدیریت؛ تحلیل فرآیندهای تصمیمسازی و نقش آن در اداره سازمان
این پاورپوینت در مورد ارتباط تصمیم گیری با مدیریت در ۷۰ اسلاید جامع شامل مقدمه،تعریف،ارتباط تصمیم گیری با مدیریت،تصمیم گیری در مدیریت، مفاهیم و تعاریف در تصمیم گیری،تصمیم گیری سازمانی،سطوح تصمیم گیری،انواع تصمیم گیری،فرآیندهای تصمیم گیری،تصمیم گیری در بحران، و ….می باشد.
قسمتی از متن پاورپوینت:
*یکی از مهارتهای مهم و اساسی مدیران مهارت تصمیم گیری است به طوری که معروف است می گویند تصمیم غلط در مدیریت بهتر از بلاتکلیفی و نگرفتن تصمیم است.
کارمندان با ارائه پیشنهادات خود وظیفه تصمیم سازی را دارند و پس از اتخاذ تصمیم از سوی مدیریت، تصمیم را اجرا می کنند. بنابراین وظایف مدیران تصمیم گیری و نظارت بر اجرای تصمیمات می باشد.
سرجیوزیمن نویسنده کتاب ارزشمند پایان عصر بازاریابی سنتی پنج سطح برای تصمیم گیری قائل است.
تصمیماتی که در سازمان گرفته میشود؛ یا آنکه بتوسط شخص مدیر میباشد و تصمیم گیرنده یک نفر آن هم خود مدیر است و یا آنکه تصمیمات بصورت گروهی و جمعی گرفته میشود.
تصمیمات فردی:
تصمیماتی هستند که مدیر به تنهائی پس از تشخیص مشکل اقدام به حل و اخذ تصمیم برای آن مینماید. این نوع تصمیمات یا آنکه مدیر در آنها به صورت سیستماتیک، قانونی و طبق رویهها عمل میکند و یا آنکه بعلت محدودیّت زمانی مجبور به اخذ تصمیم فوری و خارج از سیستماتیک میشود.
این نوع تصمیمات دارای محاسن و معایبی میباشد.
محاسن تصمیمات فردی:
سرعت تصمیم گیری بالاست؛ یعنی زمانبری کمتری دارد.
هزینهها کم است.
مسئولیّت روشن است؛ در صورتی که با خطا مواجه شود مسئولیّتها بر عهده شخص واحد است.
دوری از آفت گروه اندیشی.
معایب تصمیمات فردی:
ضریب خطای تصمیمات اخذ شده بالاست؛ زیرا که خروجی یک فکر برای حل مسأله است.
کیفیّت تصمیم پایین است؛ تصمیمات فردی در صورتی که مفید واقع شوند و دارای خطائی نباشند از کیفیّت کمی نسبت به تصمیمات گروهی برخوردار است.
تصمیمهای استراتژیک:
این تصمیمات معمولاَ توسط مدیریت عالی اخذ میشود و هدفهای کلّی و استراتژیک، هدایت و رابطه با محیط خارجی سازمان را در بر میگیرد. این تصمیمها غالباَ دارای ماهیّتی مفهومی میباشند و کل سازمان را در بر میگیرند و عموماَ پیامدهای بلند مدت دارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 