فایل کامل پژوهش مبانی نظری فرانچایز؛ بررسی مفهوم امتیازدهی تجاری و نقش آن در توسعه کسبوکارها
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش مبانی نظری فرانچایز؛ بررسی مفهوم امتیازدهی تجاری و نقش آن در توسعه کسبوکارها دارای ۴۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مبانی نظری فرانچایز؛ بررسی مفهوم امتیازدهی تجاری و نقش آن در توسعه کسبوکارها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مبانی نظری فرانچایز؛ بررسی مفهوم امتیازدهی تجاری و نقش آن در توسعه کسبوکارها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مبانی نظری فرانچایز؛ بررسی مفهوم امتیازدهی تجاری و نقش آن در توسعه کسبوکارها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش مبانی نظری فرانچایز؛ بررسی مفهوم امتیازدهی تجاری و نقش آن در توسعه کسبوکارها :
فایل کامل پژوهش مبانی نظری فرانچایز؛ بررسی مفهوم امتیازدهی تجاری و نقش آن در توسعه کسبوکارها
فایل کامل پژوهش مبانی نظری فرانچایز؛ بررسی مفهوم امتیازدهی تجاری و نقش آن در توسعه کسبوکارها شامل ۴۲ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، حسابداری و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل پژوهش مبانی نظری فرانچایز؛ بررسی مفهوم امتیازدهی تجاری و نقش آن در توسعه کسبوکارها
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
توسعه رشد فراوانی داشته، استفاده از داراییهای فکری شرکتها و کسب و کارهای معتبر (مانند برند، اختراعات ثبت شده و…) می باشد که تحت قراردادهای مشخصی و در قبال پرداخت هزینه هایی به عنوان حق استفاده از دارایی، فرانچایز (Franchise) می باشد که در بازار رستوران، فست فود و کافی شاپ بیش از سایر کسب و کارها دیده می شود و در این بین شاخص ترین آنها در دنیا مک دونالد (Mc Donald) می باشد. در ایران نیز نمونه هایی از ایجاد چنین شبکه هایی از توزیع خدمات وجود دارند که در بین آنها «بوف» و «هایدا» قدیمی تر و «پدر خوب» نمون جدیدتر آن محسوب می گردد.
گرایش عمومی به سرمایه گذاری در صنعت Franchise به حدی است که حتی کسب و کارهای منفرد به محض رسیدن به سود قابل توجه اقدام به تدوین یک الگوی استاندارد برای خود میکنند و با استفاده از سرمایه شخصی و یا جذب سرمایه گذار شعبه های جدید ایجاد میکنند و این کاری نیست جز حرکت بسوی تولد یک Franchise جدید.
به طور خلاصه استفاده از یک فرانچایز چیزی نیست جز تکرار یک الگوی آزمایش شده کسب و کار که منجر به کاهش ریسک سرمایه گذاری میشود. در چارچوب مفهوم فرانچایز سرمایه گذار طبق قراردادی مدون با ارایه دهنده فرانچایز (Franchazee) از تجربه او برای راه اندازی یک کسب و کار مشابه استفاده میکند و از این امر بهره میبرد.
و …
فایل کامل پژوهش مبانی نظری فرانچایز؛ بررسی مفهوم امتیازدهی تجاری و نقش آن در توسعه کسبوکارها
فهرست مطالب
مقدمه
فرانچایز چیست
سازمانهای فرانچایزی
خرده فروش های تحت حمایت تولیدکننده
عمده فروش های تحت حمایت تولیدکننده
خرده فروش های تحت حمایت شرکت خدماتی
مزایا
معایب
پایان
عنوان : فرانچایز چیست
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۳۸۸ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۴۲
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 