فایل کامل پژوهش مبانی نظری آموزش گروهی مهارت حل مسئله؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش مبانی نظری آموزش گروهی مهارت حل مسئله؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر دارای ۲۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مبانی نظری آموزش گروهی مهارت حل مسئله؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مبانی نظری آموزش گروهی مهارت حل مسئله؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مبانی نظری آموزش گروهی مهارت حل مسئله؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش مبانی نظری آموزش گروهی مهارت حل مسئله؛ تحلیل تأثیر آن بر ارتقای عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر :

پاورپوینت بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل

اهداف پژوهش

هدف اصلی: بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر.

اهداف فرعی

تعیین تأثیر آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس دانشجویان دختر.
تعیین تأثیر آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر.

فرضیه های پژوهش

با توجه به ویژگی های فرضیه و به دنبال سؤالات مطرح شده در پژوهش حاضر، فرضیه های پژوهش را می توان چنین بیان کرد:
آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس دانشجویان دختر مؤثر است.
آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر مؤثر است.

متغیرهای پژوهش

متغیر مستقل: آموزش گروهی مهارت حل مسأله
متغیرهای وابسته:

عزت نفس
سازگاری اجتماعی
متغیرهای کنترل:
سن ( ۲۵ – 19).
جنس ( دختر).
رشته تحصیلی ( علوم انسانی).
هوش

جامعه آماری

جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان دختر ۲۵ – 19ساله دانشکده علوم انسانی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی ۸۵-۸۴ است.

حجم نمونه و روش نمونه گیری

روش نمونه گیری در این پژوهش تصادفی ساده است. به این صورت که ابتدا در بین دانشجویان دختر رشته های علوم انسانی دانشگاه اصفهان با حدود سنی ۲۵-۱۹ سال، آزمون عزت نفس کوپر اسمیت و پرسشنامه سازگاری اجتماعی کالیفرنیا اجرا شد و سپس از بین کسانی که در آزمون عزن نفس کوپر اسمیت نمره پایین تر از میانگین و در پرسشنامه سازگاری اجتماعی کالیفرنیا کمترین نمره را کسب کردند بصورت تصادفی ساده ۵۰ نفر انتخاب شدند. در این پژوهش پس از انتخاب تصادفی آزمودنی ها از جامعه آماری مورد مطالعه، آنها براساس متغیر مؤثر و مرتبط با پژوهش ( هوش)، با استفاده از آزمون ماتریس های پیشرونده ریون به دو گروه همتا (۲۵ = ۲n= 1n) تقسیم شدند. سپس با استفاده از روش قرعه یکی از دو گروه به عنوان گروه آزمایش (۲۵=۱n) و دیگری به عنوان گروه گواه (۲۵=n )منظور شدند ( آرایش تصادفی).

ابزارهای اندازه گیری و جمع آوری اطلاعات

در این پژوهش از آزمون عزت نفس کوپر اسمیت برای سنجش میزان عزت نفس، پرسشنامه سازگاری اجتماعی کالیفرنیا برای سنجش سازگاری اجتماعی و آزمون ماتریس های پیشرونده ریون برای سنجش میزان هوش استفاده شده است.

محدودیت ها

با توجه به این که پژوهش حاضر در شهر اصفهان، جنس دختر و مقطع سنی ۲۵-۱۹ سال انجام شده است بنابراین افراد گروه نمونه معرف واقعی جامعه نیستند و نمی توان نتایج این پژوهش را به کل افراد جامعه یعنی تمام شهرها، جنس دختر و پسر و تمام مقاطع سنی تعمیم داد. لذا با توجه به تفاوت های بین فرهنگی در تعمیم نتایچ این پژوهش به دیگر شهرها، جنس پسر و مقاطع سنی دیگر باید احتیاط کرد .

یکی دیگر از محدودیت های این پژوهش مربوط به انتخاب افراد گروه نمونه بود. پژوهشگر می بایست تعداد زیادی از دانشجویان جامعه آماری مورد مطالعه را با استفاده از آزمون عزت نفس کوپر اسمیت و و پرسشنامه سازگاری اجتماعی کالیفرنیا بیازماید تا در نهایت از بین کسانی که در آزمون عزت نفس کوپر اسمیت نمره زیر میانگین و در پرسشنامه سازگاری اجتماعی کالیفرنیا کمترین نمره را کسب کرده اند، بصورت تصادفی ساده تعدادی را انتخاب کند که این مسأله پژوهشگر را با مشکلات بسیاری مواجه نمود.

دانلود پاورپوینت بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر
تحقیق بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر
مقاله بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر
پاورپوینت بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر
اثر بخشی
آموزش گروهی
مهارت
حل مسأله
عزت نفس
سازگاری اجتماعی
دانشجویان دختر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.