فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت دارای ۱۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت :
مشخصات مقاله:
عنوان کامل: پژوهش طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۱۱۲چکیده ای از مقدمه آغازین ”طراحی زیر دریایی و بدنه ایر شیب ها ” بدین شرح است:
در طراحی بدنه ایرشیپها و زیر دریائیها نکات زیادی مورد توجه قرار میگیرد که مهمترین آنها قدرت جلوبرندگی است که به مقدار زیادی بستگی به درگ اصطکاکی روی بدنه ایرشیپ دارد و ۳/۲ درگ کل را شامل میشود.کاهش کوچکی در این درگ باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت میشود و یا میتواند باعث افزایش ظرفیت حمل و ابعاد ایرشیپ شود.
اولین بهینه سازی عددی شکل، توسط پارسنز انجام شده است. روش محاسبه در قالب یک پنلکد میباشد که با یک روش لایه مرزیکوپل شده است. زدان یک توزیع محوریاز چشمه و چاه را برای نشان دادن میدان جریان اطراف یک جسم معرفی میکند. قدرت (شدت) به صورت خطی روی هر المان طول توزیع میشود.
در روند محاسباتی آیرودینامیکی ابتدا یک بدنه دوار با ماکزیمم قطر ثابت و نسبت فایننس ثابت تعریف میشود.پروفیل بدنه و توزیع سرعت جریان غیر لزج توسط روشهای غیر مستقیم حل جریان پتانسیل بدست میآید. پروفیل این بدنه باید به گونهای باشد که در جریان یکنواخت موازی با محور بدنه، لایه مرزی دچار جدایش نشود. با این قید، درگ توسط تغییر در شکل پروفیل بدنه کاهش مییابد. محدودیت در عدم جدایش لایه مرزی باعث حذف درگ فشاری میشود و درگ کلی منحصر به نیروهای ویسکوز در لایه مرزی میشود. لایه مرزی به سه ناحیه آرام گذرا و درهم تقسیم میشود. برای محاسبه لایه مرزی آرام از متد توویتس استفاده شده که بر اساس رابط مومنتوم میباشد. ناحیه گذرا در محاسبات به صورت یک نقطه در نظر گرفته میشود که در آن ضریب شکل به طور ناگهانی از آخرین مقدار در ناحیه آرام به اولین مقدار در ناحیه درهم تغییر میکند. از آنجا که محل گذر به عواملی مانند: زبری سطحی، سر و صدا، لرزش و غیره بستگی دارد که کنترل آنها مشکل است در بیشتر تحقیقات این ناحیه را به صورت دلخواه بین سه تا ده درصد طول بدنه در نظر میگیرند.
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت
فهرست علائم
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت
فهرست جداول
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت
فهرست اشکال
چکیده
فصل اول
مقدمه و مطالعات پیشین
۱-۱ مقدمه و مروری بر تحقیقات گذشته
۱-۱-۱ مدل آیرودینامیکی
فصل دوم
معادلات حاکم و روش حل عددی
۲-۱ مقدمه
۲-۲ محاسبات لایه مرزی
۲-۲-۱ محاسبات لایه مرزی آرام
۲-۲-۲ محاسبات ناحیه گذرا
۲-۲-۳ محاسبات لایه مرزی درهم
۲-۲-۴ روش محاسبه درگ
۲-۲-۵ معیار جدایش
فصل سوم
الگوریتم و برنامه به همراه ورودی و خروجی های برنامه
۳-۱ روند محاسبه درگ
۳-۲ الگوریتم محاسبات لایه مرزی آرام
۳-۳ الگوریتم محاسبات ناحیه گذرا
۳-۴ الگوریتم محاسبات لایه مرزی درهم و ضریب درگ
۳-۵ برنامه کامپیوتری به زبان فرترن
۳-۶ ورودی و خروجی های برنامه برای پروفیل های بدنه شماره ۱ تا ۷
۳-۶-۱ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۱
۳-۶-۲ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۱
۳-۶-۳ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۲
۳-۶-۴ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۲
۳-۶-۵ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۳
۳-۶-۶ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۳
۳-۶-۷ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۴
۳-۶-۸ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۴
۳-۶-۹ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۵
۳-۶-۱۰ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۵
۳-۶-۱۱ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۶
۳-۶-۱۲ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۷
۳-۶-۱۳ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۶و۷
فصل چهارم
ارائه نتایج و بحث و مقایسه
۴-۱ مقدمه
۴-۲ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۱
۴-۳ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۲
۴-۴ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۳
۴-۵ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۴
۴-۶ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۵
۴-۷ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۶و۷
۴-۸ نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره ۱
۴-۹ نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره ۲
۴-۱۰ نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره ۳
۴-۱۱ نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره ۴
۴-۱۲ نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره ۵
۴-۱۳ مقایسه ضریب درگ
فصل پنجم
نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ نتیجه گیری
۵-۲ پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت
فهرست مراجع
پیوست”الف”
واژه نامه
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت
فهرست جداول
عنوانصفحه
جدول ۳-۱ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۱
جدول ۳-۲ خروجیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۱
جدول ۳-۳ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۲
جدول ۳-۴ خروجیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۲
جدول ۳-۵ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۳
جدول ۳-۶ خروجیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۳
جدول ۳-۷ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۴
جدول ۳-۸ خروجیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۴
جدول ۳-۹ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۵
جدول ۳-۱۰ خروجیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۵
جدول ۳-۱۱ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۶
جدول ۳-۱۲ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۷
جدول ۴-۱ ضریب درگ برای پروفیلهای بدنه یک تا پنج
فایل دارای فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری طراحی زیردریایی و بدنه ایرشیبها؛ تحلیل اصول مهندسی و فناوریهای ساخت
فهرست اشکال می باشد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 