فایل کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر بر محتوای روابط عمومی؛ تحلیل نقش رسانه‌ها و راهبردهای ارتباطی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر بر محتوای روابط عمومی؛ تحلیل نقش رسانه‌ها و راهبردهای ارتباطی دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر بر محتوای روابط عمومی؛ تحلیل نقش رسانه‌ها و راهبردهای ارتباطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر بر محتوای روابط عمومی؛ تحلیل نقش رسانه‌ها و راهبردهای ارتباطی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر بر محتوای روابط عمومی؛ تحلیل نقش رسانه‌ها و راهبردهای ارتباطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش مبانی نظری عوامل مؤثر بر محتوای روابط عمومی؛ تحلیل نقش رسانه‌ها و راهبردهای ارتباطی :

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۱۶ صفحه

عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی تعاریف و مفاهیم روابط عمومی: یعنی آنچه می گوئید، آنچه انجام می دهید و آنچه دربار شما و سازمان شما می گویند؛
و به عنوان یکی از اعما ل مدیریت، تلاشی است مداوم، سنجیده و از روی برنامه برای شناخت افکار عمومی، با هدف ایجاد حسن تفاهم و درک متقابل بین سازمان و عامه و به منظور نفوذ بر افکار و رفتار و کسب حمایت آنها.
تعاریف و مفاهیم محتوا: کلیه پیامهایی است که در چارچوب استراتژی ارتباطی سازمان بین آن و عامه ها ردو بدل می شود.
کارکردهای محتوا: نظارت، انتقال میراث فرهنگی، ایجاد همبستگی اجتماعی، تفریح و سرگرمی، اطلاع رسانی، اقناع، آموزش و راهنمایی، ترویج، انگاره سازی، هشیارسازی یا تخدیر.
تعاریف و مفاهیم ویژگیهای محتوا:
نوعی کالاست. (ولی خرید و فروش مجدد آن محدود است).
قدرت است. آگاه تر توانمندتر است. (ولی باید توزیع شود)
اطلاعات بیشتر بهتر و گردش آن رونق است.
داده ها فاقد ارزش و جهت گیری است ولی محتوا تفسیر بردار است.
اطلاعات دانش است.
عامل های نفوذ بر محتوا DO NOW: Please read this article and write a 50-75 word response to it. ایدئولوژی
سیستم معنایی از ارزشها، باورها، نگرشها و نگاه به جهان پیرامون برون سازمانی رسانه ها مخاطبان درون سازمانی اهداف، ستراتژی و تاکتیک مناسبات روال جاری ارتباط گران جمع بندی محتوا به کلیه پیامهایی گفته می شود که در چارچوب استراتژی سازمان رد و بدل می شود.
محتوا متنوع و کارکرد متفاوت دارد: نظارت، انتقال، همبستگی، درک عمومی، اطلاع رسانی، اقناع و تفریح .
محتوای پیامهای روابط عمومی در دو سطح از نه عامل کلان و نزدیک به ۱۰۰ عامل خرد تأثیر می پذیرد.
محتوا تابعی از ایدئولوژی، شرایط بیرونی و درونی سازمان، روال جاری، رسانه ها، مخاطبان، استراتژی، مناسبات و ارتباط گران است.
شناخت این عوامل می تواند کمیت و کیفیت محتوا را افزایش دهد.
عامل های نفوذ بر محتوا از ضرایب تأثیر گذاری متفاوت برخوردارند که به روش تحلیل عاملی قابل بررسی می باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.