فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲
۲-۲- سیرتحولی تاریخی اختلالات یادگیری………………………………………………………………………. ۱۲
۲-۳- تعاریف اختلال یادگیری……………………………………………………………………………………………… ۱۵
۲-۴- مشکلات ویژه اختلال یادگیری………………………………………………………………………………… ۱۸
۲-۴-۱- نقص توجه…………………………………………………………………………………………………………. ۱۸
۲-۴-۲- پردازش اطلاعات………………………………………………………………………………………………. ۱۸
۲-۴-۳- مشکلات هماهنگی حرکتی…………………………………………………………………………….. ۲۰
۲-۴-۴- مشکلات اجتماعی……………………………………………………………………………………………. ۲۰
۲-۴-۵- اختلال خواندن………………………………………………………………………………………………… ۲۱
۲-۴-۶- مشکلات زبان شفاهی……………………………………………………………………………………….. ۲۲
۲-۴-۷- اختلال نوشتن…………………………………………………………………………………………………… ۲۳
۲-۴-۸- اختلال حساب…………………………………………………………………………………………………… ۲۳
۲-۴-۹- مشکلات حافظه………………………………………………………………………………………………… ۲۴
۲-۵- سبب شناسی اختلال یادگیری………………………………………………………………………………….. ۲۵
۲-۵-۱- عوامل عصب شناسی………………………………………………………………………………………… ۲۶
۲-۵-۲-عوامل ژنتیکی……………………………………………………………………………………………………… ۲۶
۲-۵-۳- عوامل محیطی…………………………………………………………………………………………………… ۲۷
۲-۵-۴- تاخیر در تحول………………………………………………………………………………………………….. ۲۷
۲-۶- شیوع اختلال یادگیری ویژه……………………………………………………………………………………….. ۲۸
۲-۷- نظریات پردازش اطلاعات……………………………………………………………………………………………. ۲۸
۲-۷-۱- نظریه اتیکنسون و شفرین……………………………………………………………………………….. ۲۹
۲-۷-۲- نظریه سطوح پردازش………………………………………………………………………………………. ۳۱
۲-۷-۳- نظریه رمز دو گانه……………………………………………………………………………………………… ۳۲
۲-۷-۴- مدل پردازش توزیع موازی……………………………………………………………………………….. ۳۳
۲-۷-۵- مدل پیوندگرایی………………………………………………………………………………………………… ۳۴
۲-۸- پیشینه پژوهش…………………………………………………………………………………………………………… ۳۵
۲-۸-۱- پردازش اطلاعات در افراد با اختلال یادگیری………………………………………………… ۳۵
۲-۸-۲- پردازش اطلاعات در افراد با نیازهای ویژه………………………………………………………. ۳۹
۲-۹- نتیجه گیری از تحقیقات پیشین…………………………………………………………………………………. ۴۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 