فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری اختلالات یادگیری و پردازش اطلاعات؛ تحلیل پیشینه آموزشی و اثرات شناختی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲

۲-۲- سیرتحولی تاریخی اختلالات یادگیری………………………………………………………………………. ۱۲

۲-۳- تعاریف اختلال یادگیری……………………………………………………………………………………………… ۱۵

۲-۴- مشکلات ویژه اختلال یادگیری………………………………………………………………………………… ۱۸

۲-۴-۱- نقص توجه…………………………………………………………………………………………………………. ۱۸

۲-۴-۲- پردازش اطلاعات………………………………………………………………………………………………. ۱۸

۲-۴-۳- مشکلات هماهنگی حرکتی…………………………………………………………………………….. ۲۰

۲-۴-۴- مشکلات اجتماعی……………………………………………………………………………………………. ۲۰

۲-۴-۵- اختلال خواندن………………………………………………………………………………………………… ۲۱

۲-۴-۶- مشکلات زبان شفاهی……………………………………………………………………………………….. ۲۲

۲-۴-۷- اختلال نوشتن…………………………………………………………………………………………………… ۲۳

۲-۴-۸- اختلال حساب…………………………………………………………………………………………………… ۲۳

۲-۴-۹- مشکلات حافظه………………………………………………………………………………………………… ۲۴

۲-۵- سبب شناسی اختلال یادگیری………………………………………………………………………………….. ۲۵

۲-۵-۱- عوامل عصب شناسی………………………………………………………………………………………… ۲۶

۲-۵-۲-عوامل ژنتیکی……………………………………………………………………………………………………… ۲۶

۲-۵-۳- عوامل محیطی…………………………………………………………………………………………………… ۲۷

۲-۵-۴- تاخیر در تحول………………………………………………………………………………………………….. ۲۷

۲-۶- شیوع اختلال یادگیری ویژه……………………………………………………………………………………….. ۲۸

۲-۷- نظریات پردازش اطلاعات……………………………………………………………………………………………. ۲۸

۲-۷-۱- نظریه اتیکنسون و شفرین……………………………………………………………………………….. ۲۹

۲-۷-۲- نظریه سطوح پردازش………………………………………………………………………………………. ۳۱

۲-۷-۳- نظریه رمز دو گانه……………………………………………………………………………………………… ۳۲

۲-۷-۴- مدل پردازش توزیع موازی……………………………………………………………………………….. ۳۳

۲-۷-۵- مدل پیوندگرایی………………………………………………………………………………………………… ۳۴

۲-۸- پیشینه پژوهش…………………………………………………………………………………………………………… ۳۵

۲-۸-۱- پردازش اطلاعات در افراد با اختلال یادگیری………………………………………………… ۳۵

۲-۸-۲- پردازش اطلاعات در افراد با نیازهای ویژه………………………………………………………. ۳۹

۲-۹- نتیجه­ گیری از تحقیقات پیشین…………………………………………………………………………………. ۴۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.