فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای توانایی‌های شناختی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای توانایی‌های شناختی دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای توانایی‌های شناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای توانایی‌های شناختی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای توانایی‌های شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای توانایی‌های شناختی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱- تاریخچه و مبانی نظری تفکر انتقادی………………………………………………………………… ۴۴

۲-۱-۱- تفکر انتقادی ……………………………………………………………………………………………. ۴۵

۲-۱-۱-۱- تلاشی در جهت ارائه تعریفی مورد توافق همگان:

پروژه تحقیقاتی دلفی در سال ۱۹۹۰……………………………………………. ۴۸

۲-۱-۱-۱-۱- مؤلفه‌های تفکر انتقادی……………………………………………………… ۵۰

۲-۱-۱-۱-۱-۱- مؤلفه مهارتی تفکر انتقادی……………………………………….. ۵۰

۲-۱-۱-۱-۱-۲- مؤلفه گرایشی تفکر انتقادی……………………………………… ۵۲

۲-۱-۱-۱-۱-۲-۱- مفهوم گرایش………………………………………………….. ۵۲

۲-۱-۱-۱-۱-۲-۲- گرایش‌های تفکر انتقادی………………………………… ۵۴

۲-۱-۱-۱-۱-۲-۳- سنجش گرایش‌های تفکر انتقادی ………………… ۵۵

۲-۱-۱-۱-۱-۳- رابطه مؤلفه مهارتی و مؤلفه گرایشی تفکر

انتقادی ………………………………………………………………….. ۵۶

۲-۱-۱-۲- عمومی بودن تفکر انتقادی در مقابل اختصاص داشتن آن

به زمینه‌ای خاص ………………………………………………………………………. ۵۷

۲-۱-۲- تمایز تفکر انتقادی از مفاهیم دیگر…………………………………………………………. ۵۸

۲-۲- تحقیقات پیشین در زمینه عوامل تأثیرگذار بر گرایش‌های تفکر انتقادی……… ۶۰

۲-۲-۱- رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و گرایش‌های تفکر انتقادی…………………… ۶۱

۲-۲-۲- رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و ابعـاد الگـوهای ارتباطات

خانواده و دانشجو- استاد ……………………………………………………………………….. ۷۵

۲-۲-۳- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

و گرایش‌های تفکر انتقادی……………………………………………………………………… ۸۱

۲-۲-۳-۱- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده

و گرایش‌های تفکر انتقادی…………………………………………………………. ۸۲

۲-۲-۳-۲- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات دانشجـو- استـاد

و گرایش‌های تفکر انتقادی…………………………………………………………. ۸۵

۲-۲-۴- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

و ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه………………………………………………………. ۸۸

۲-۲-۵- رابطه بین ارضـای نیـازهـای روان‌شنـاختی پـایـه

و گرایش‌های تفکر انتقادی……………………………………………………………………… ۹۶

۲-۲-۶- نقش واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

در رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و گرایش‌های تفکر انتقادی ……………. ۹۹

۲-۲-۷- نقش واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

در رابطه بین ارزش‌‌های فرهنگی و ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه ۱۰۱

۲-۲-۸- نقـش واسطـه‌گـری ارضـای نیـازهـای روان‌شنـاختـی پـایـه

در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

و گرایش‌های تفکر انتقادی……………………………………………………………………… ۱۰۴

۲-۳- فرضیه‌های پژوهش…………………………………………………………………………………………….. ۱۰۶

۲-۴- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………… ۱۰۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.