فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای تواناییهای شناختی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای تواناییهای شناختی دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای تواناییهای شناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای تواناییهای شناختی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای تواناییهای شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری تفکر انتقادی؛ بررسی پیشینه و نقش آن در ارتقای تواناییهای شناختی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- تاریخچه و مبانی نظری تفکر انتقادی………………………………………………………………… ۴۴
۲-۱-۱- تفکر انتقادی ……………………………………………………………………………………………. ۴۵
۲-۱-۱-۱- تلاشی در جهت ارائه تعریفی مورد توافق همگان:
پروژه تحقیقاتی دلفی در سال ۱۹۹۰……………………………………………. ۴۸
۲-۱-۱-۱-۱- مؤلفههای تفکر انتقادی……………………………………………………… ۵۰
۲-۱-۱-۱-۱-۱- مؤلفه مهارتی تفکر انتقادی……………………………………….. ۵۰
۲-۱-۱-۱-۱-۲- مؤلفه گرایشی تفکر انتقادی……………………………………… ۵۲
۲-۱-۱-۱-۱-۲-۱- مفهوم گرایش………………………………………………….. ۵۲
۲-۱-۱-۱-۱-۲-۲- گرایشهای تفکر انتقادی………………………………… ۵۴
۲-۱-۱-۱-۱-۲-۳- سنجش گرایشهای تفکر انتقادی ………………… ۵۵
۲-۱-۱-۱-۱-۳- رابطه مؤلفه مهارتی و مؤلفه گرایشی تفکر
انتقادی ………………………………………………………………….. ۵۶
۲-۱-۱-۲- عمومی بودن تفکر انتقادی در مقابل اختصاص داشتن آن
به زمینهای خاص ………………………………………………………………………. ۵۷
۲-۱-۲- تمایز تفکر انتقادی از مفاهیم دیگر…………………………………………………………. ۵۸
۲-۲- تحقیقات پیشین در زمینه عوامل تأثیرگذار بر گرایشهای تفکر انتقادی……… ۶۰
۲-۲-۱- رابطه بین ارزشهای فرهنگی و گرایشهای تفکر انتقادی…………………… ۶۱
۲-۲-۲- رابطه بین ارزشهای فرهنگی و ابعـاد الگـوهای ارتباطات
خانواده و دانشجو- استاد ……………………………………………………………………….. ۷۵
۲-۲-۳- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد
و گرایشهای تفکر انتقادی……………………………………………………………………… ۸۱
۲-۲-۳-۱- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده
و گرایشهای تفکر انتقادی…………………………………………………………. ۸۲
۲-۲-۳-۲- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات دانشجـو- استـاد
و گرایشهای تفکر انتقادی…………………………………………………………. ۸۵
۲-۲-۴- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد
و ارضای نیازهای روانشناختی پایه………………………………………………………. ۸۸
۲-۲-۵- رابطه بین ارضـای نیـازهـای روانشنـاختی پـایـه
و گرایشهای تفکر انتقادی……………………………………………………………………… ۹۶
۲-۲-۶- نقش واسطهگری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد
در رابطه بین ارزشهای فرهنگی و گرایشهای تفکر انتقادی ……………. ۹۹
۲-۲-۷- نقش واسطهگری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد
در رابطه بین ارزشهای فرهنگی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه ۱۰۱
۲-۲-۸- نقـش واسطـهگـری ارضـای نیـازهـای روانشنـاختـی پـایـه
در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد
و گرایشهای تفکر انتقادی……………………………………………………………………… ۱۰۴
۲-۳- فرضیههای پژوهش…………………………………………………………………………………………….. ۱۰۶
۲-۴- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………… ۱۰۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 