فایل کامل پژوهش مبانی نظری اثربخشی سازمانی؛ بررسی پیشینه و عوامل مؤثر بر کارایی و بهره‌وری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش مبانی نظری اثربخشی سازمانی؛ بررسی پیشینه و عوامل مؤثر بر کارایی و بهره‌وری دارای ۴۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مبانی نظری اثربخشی سازمانی؛ بررسی پیشینه و عوامل مؤثر بر کارایی و بهره‌وری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مبانی نظری اثربخشی سازمانی؛ بررسی پیشینه و عوامل مؤثر بر کارایی و بهره‌وری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مبانی نظری اثربخشی سازمانی؛ بررسی پیشینه و عوامل مؤثر بر کارایی و بهره‌وری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش مبانی نظری اثربخشی سازمانی؛ بررسی پیشینه و عوامل مؤثر بر کارایی و بهره‌وری :

چکیده محتوای فایل:

از لحاظ تاریخی دانشمندان درخصوص توافق برمعنای اثربخشی با مشکلات قابل ملاحظه­ای مواجه بوده ­اند.

با وجود این،

همه آنها در این که اثربخشی موضوعی مهم در نظریه سازمان است، اتفاق­نظر داشته و صراحتاً آن را تائید می­کنند.

تعریف بسیار ساده اثربخشی تا دهه ۱۹۵۰:

میزان یا حدی که سازمان اهدافش را محقق ساخته است.

بقاء هدفی که بیشتر دانشمندان بر سر آن توافق دارند و آن را شرط ضروری برای موفقیت سازمان می­دانند، نیز در شرایطی ممکن است به عنوان ضابطه اثربخشی از اعتبار بیفتد.

معیارهای اثربخشی سازمانی

۱ـ اثربخشی کلی:

نوعی ارزیابی کلی که تا حد زیادی از معیــارهای متعدد بهره می­جوید و معمولاً از طریق ترکیب­کردن اسناد عملکرد گذشته یا به دست­آوردن ارزیابی­های کلی و یا از طریق قضاوت­های اشخاص بصیر و مطلع نسبت به عملکرد سازمان، اندازه­گیری می­شود.

۲ـ بهره ­وری:

معمولاً به عنوان میزان یا حجم محصولات و یا خدمات عمده ای که توسط سازمان ارائه می گردد، تعریف می شود و می تواند در سه سطح:

سطح فردی، سطح گروهی، سطح سازمانی

و از طریق مراجعه به اسناد و ارزیابی های موجود و یا ترکیب آنها مورد اندازه گیری قرار می گیرد.

۳ـ کارایی:

نسبتی است که نوعی مقایسه را بین برخی از جنبه های عملکرد واحد با هزینه های محتمل شده جهت تحقق آن نشان می دهد.

۴ـ سود:

مبلغ درآمد حاصل از فروش منهای کل هزینه و تعهدات ایجاد شده است. معمولاً نرخ برگشت سرمایه و درصد بازدهی فروش کل را می توان معادل سود دانست.

۵ـ کیفیت:

کیفیت محصول یا خدمات عمده ای که به وسیله سازمان ارائه می شود، ممکن است شکل های عملیاتی متعددی را به خود بگیرد که به وسیله نوع محصولات و خدمات ارائه شده توسط سازمان تعیین می شود

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.