فایل کامل پژوهش مبانی نظری مدیریت آموزشی؛ تحلیل اصول و راهکارهای بهبود فرآیندهای یاددهی و یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش مبانی نظری مدیریت آموزشی؛ تحلیل اصول و راهکارهای بهبود فرآیندهای یاددهی و یادگیری دارای ۲۶۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مبانی نظری مدیریت آموزشی؛ تحلیل اصول و راهکارهای بهبود فرآیندهای یاددهی و یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مبانی نظری مدیریت آموزشی؛ تحلیل اصول و راهکارهای بهبود فرآیندهای یاددهی و یادگیری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مبانی نظری مدیریت آموزشی؛ تحلیل اصول و راهکارهای بهبود فرآیندهای یاددهی و یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش مبانی نظری مدیریت آموزشی؛ تحلیل اصول و راهکارهای بهبود فرآیندهای یاددهی و یادگیری :

۱- آزمون مقدماتی ( سنجش آغازین )

۲- پیش آزمون از ( پیشدانسته های درس )

۳- ارائه اهداف کلی و رفتاری درس

۴- توضیحات روی اسلایدها

اصول مدیریت آموزشی

« هدفهای رفتاری درس »

فصل اول (مقدمه)

زمینه فرهنگی-اجتماعی مدیریت نظام آموزشی

فصل دوم

« تمرکز و عدم تمرکز در مدیریت آموزش و پرورش »

فصل سوم

« تمرکز و عدم تمرکز ساختاری »

« ویژگیهای نظام آموزشی متمرکز »

« ویژگیهای نظام آموزشی غیر متمرکز »

« تمرکز ساختاری »

« تمرکز و عدم تمرکز اداری »

« مقایسه عدم تمرکز ساختاری و اداری »

« روابط با سایر متغیرهای سازمانی »

« ویژگیهای بی همتای مدیریت آموزشی »

– فراگردهای سازمانی چه تفاوتهایی دارند؟

فصل چهارم؛

اهداف آموزشی در مقایسه با اهداف سازمانهای دیگر از ۳ خصوصیت برخوردارند:

« کارکردهای آموزشی »

« ارتباط بین وظایف »

« ترتیبات »

«مبانی نظری مدیریت آموزشی»

فصل پنجم

«جایگاه نظریه در مدیریت آموزشی»

« رابطه تئوری و عمل »

اجزای مهم تئوری«نظریه» {Theory}

« فراگرد تئوری پردازی »

فصل ششم؛

« فرضیه »

« نظریه فرلو »

طبقه بندی نیازها

در نظریه مزلو

« ارزش تئوری »

تئوری حداقل به سه طریق در عمل بکار می آید:

«نظریه های مدیریت علمی»

مضامین اصلی کتاب « مدیریت علمی »:

مبنای فلسفی « تیلوریسم »

« تاثیر تیلوریسم بر مدیریت آموزشی »

نظریه مدیریت اداری (نظریه کلاسیک سازمان)

کتاب فایول « مدیریت صنعتی و عمومی » است

« تاثیر نظریه مدیریت اداری بر مدیریت آموزشی »

« نظریه روابط انسانی »

نظریه پرداز بعدی این نظریه « التون میو » است.

جوانب مهم روابط انسانی از دید « گریفیث »

نظریه بروکراسی « ماکس وبر »

اصول اساسی

بروکراسی

دو ملاک تشخیص اختیار عبارتند از:

« انواع اختیار » از دید وبر

« بروکراسی نوع آرمانی »

« ویژگی های اصلی بروکراسی »

مفهوم سه بعدی مدیریت آموزشی

عناصر اصلی طبقه بندی

سه بعدی عبارتند از:

« خصوصیات سیستم »

چرخه فعالیت ها

« خرده سیستم و فراسیستم »

بازخورد (Feed-Back)

اجزای سیستم:

« نظریه سیستمی سازمان »

« نظریه سیستم اجتماعی»

مدیریت به عنوان یک فراگرد اجتماعی

فراگرد مدیریت از سه نقطه نظر قابل ملاحظه است:

« وجوه تحلیلی سیستم اجتماعی »

« بعد شخصی »

نسبت های متغیر نقش و شخصیت در رفتار

« یگانگی فرد و سازمان »

کشمکشهای فرد و سازمان

ملاک های رفتاری سازمانی

روابط انتظارات و نیازها با اثربخشی،کارایی،رضایت

« رهبری و مدیریت »

در چهارچوب تئوری سیستم اجتماعی سه سبک مدیریت یا رهبری قابل تشخیص است:

رفتار سازمانی را در سه سطح می توان ملاحظه کرد:

اهم ویژگیهای روانشناختی برای فهم رفتار فردی:

« رابطه بین نیاز ، سائق و هدف »

سطوح مختلف تعامل فرد و سازمان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.