فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری هوش معنوی؛ تحلیل ارتباط آن با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری هوش معنوی؛ تحلیل ارتباط آن با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری هوش معنوی؛ تحلیل ارتباط آن با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری هوش معنوی؛ تحلیل ارتباط آن با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشجویان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری هوش معنوی؛ تحلیل ارتباط آن با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری هوش معنوی؛ تحلیل ارتباط آن با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشجویان :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱ مقدمه :……………………………………………………………………………………………..۱۵
۲-۲ گستره نظری مسأله مورد پژوهش :………………………………………………………………………………………………۱۵
۲- ۲-۱ مفاهیم هوش :…………………………………………………………………………………………………۱۵
۲-۲-۱- ۱ هوش :…………………………………………………………………………………………………….۱۵
۲-۲-۱-۲ تعریف هوش :……………………………………………………………………………………………………۱۶
۲-۲-۱-۳ انواع هوش :………………………………………………………………………………………………..۱۷
۲-۲-۱-۳-۱ هوش بدنی (PQ) :……………………………………………………………………………………………………..18
۲-۲-۱-۳-۲ هوش عقلانی (IQ) :…………………………………………………………………………………………………….18
۲-۲-۱-۳-۳ هوش هیجانی (EQ) :………………………………………………………………………………………..18
۲-۲-۱-۳-۴ هوش معنوی (SQ):………………………………………………………………………………………….19
۲-۲- ۱-۴ عوامل تعیین کننده هوش :……………………………………………………………………………………………………۱۹
۲-۲-۱-۵ معنویت :………………………………………………………………………………………………….۲۰
۲-۲-۱-۵-۱ دیدگاه های مختلف در زمینه معنویت :……………………………………………………………………۲۳
۲-۲-۱-۵-۱-۱ دیدگاه الکینز :……………………………………………………………………………………………..۲۳
۲-۲-۱-۵-۱-۲ دیدگاه فریدمن و مکدونالد :…………………………………………………………………………..۲۳
۲-۲-۱-۵-۱-۳ دیدگاه گاردنر :…………………………………………………………………………………………….۲۴
۲-۲-۱-۵-۱-۴ دیدگاه ویلیام وست :…………………………………………………………………………………….۲۴
۲-۲-۱-۵-۱-۵ دیدگاه گروم :………………………………………………………………………………………………۲۴
۲-۲-۱-۵-۱-۶ دیدگاه ویگلزورث :…………………………………………………………………………………….۲۴
۲-۲-۱-۵-۲ تعاریف هوش معنوی :…………………………………………………………………………………………..۲۵
۲-۲-۱-۵-۳ ابعاد هوش معنوی :……………………………………………………………………………………………….۲۸
۲-۲-۱-۵-۴ مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه های مختلف :………………………………………………………..۳۰
۲-۲-۱-۵-۴-۱ دیدگاه ایمونز :………………………………………………………………………………………….۳۲
۲-۲-۱-۵-۴-۲ دیدگاه فریدمن و مکدونالد :………………………………………………………………………۳۳
۲-۲-۱-۵-۴-۳دیدگاه نوبل و وگان :…………………………………………………………………………………۳۳
۲-۲-۱-۵-۴-۴ دیدگاه بروس لیچفیلد :……………………………………………………………………………..۳۳
۲-۲-۱-۵-۴-۵ دیدگاه مک مولن :……………………………………………………………………………………۳۴
۲-۲-۱-۵-۵ مؤلفه های هوش معنوی در اسلام :………………………………………………………………………….۳۴
۲-۲-۱-۵-۶ مدل های هوش معنوی :…………………………………………………………………………………………۳۵
۲-۲-۱-۵-۶-۱مدل چهار مؤلفه ای کینگ :…………………………………………………………………۳۵
۲-۲-۱-۵-۶-۱-۱ درک معنی فردی :………………………………………………………………..۳۵
۲-۲-۱-۵-۶-۱-۲ آگاهی متعالی :…………………………………………………………………….۳۵
۲-۲-۱-۵-۶-۱-۳ تفکر انتقادی وجودی :…………………………………………………………..۳۵
۲-۲-۱-۵-۶-۱-۴ حالات هوشیاری بسط یافته :………………………………………………….۳۵
۲-۲-۱-۵-۶-۲ مدل زهر و مارشال :…………………………………………………………………………۳۵
۲-۲-۱-۵-۶-۳ مدل پنچ مؤلفه ای ایمونز :…………………………………………………………………۳۶
۲-۲-۱-۵-۶-۴ مدل پنج مؤلفه ای سیسک :………………………………………………………………..۳۷
۲-۲-۱-۵-۶-۴-۱ ارزش های بنیادین :……………………………………………………………۳۷
۲-۲-۱-۵-۶-۴-۲ فضایل بنیادین :………………………………………………………………….۳۷
۲-۲-۱-۵-۶-۴-۳ تجارب بنیادین :…………………………………………………………………۳۷
۲-۲-۱-۵-۶-۴-۴ قابلیت های بنیادین :…………………………………………………………..۳۷
۲-۲-۱-۵-۶-۴-۵ نظام های نمادین :……………………………………………………………….۳۷
۲-۲-۱-۵-۶-۵ مدل امرم :………………………………………………………………………………………………..۳۷
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۱ هوشیاری :……………………………………………………………………………………………….۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۱-۱ دقت(توجه) :…………………………………………………………………………………..۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۱-۲آگاهی فراعقلانی :……………………………………………………………………………..۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۱-۳ عمل (تمرین) :…………………………………………………………………………………۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۲ متانت :…………………………………………………………………………………………….۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۲-۱ تقدیس :…………………………………………………………………………………………….۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۲-۲عشق :…………………………………………………………………………………………………۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۲-۳ توکل :……………………………………………………………………………………………….۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۳ معنا :……………………………………………………………………………………………..۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۴ تعالی :……………………………………………………………………………………………۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۴-۱ ارتباط کامل، متقابل و مستقیم به شیوهای عقلانی: …………………………………۳۸
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۴-۲ کلنگری :………………………………………………………………………………………..۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۵ صداقت :………………………………………………………………………………………………..۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۵-۱ پذیرش :………………………………………………………………………………………..۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۵-۲ صراحت :………………………………………………………………………………………۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۶ تسلیم آرام و بی دغدغه :…………………………………………………………………………۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۶-۱ آرامش :………………………………………………………………………………………۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۶-۲ عدم خودخواهی و فروتنی :……………………………………………………………۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۷ وابستگی درونی :…………………………………………………………………………………..۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۷-۱ آزادی درونی به همراه فعالیت معقول :………………………………………………۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۷-۲ آزادی :………………………………………………………………………………………..۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۷-۳ تشخیص :……………………………………………………………………………………۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۵-۷-۴ درستی :………………………………………………………………………………………۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۶ مدل نوبل :…………………………………………………………………………………………..۳۹
۲-۲-۱-۵-۶-۷ مدل سه مؤلفه ای وگان :………………………………………………………………………..۳۹
۲-۲-۱-۵-۷ اجزای هوش معنوی :………………………………………………………………………………………………۴۰
۲-۲-۱-۵-۷-۱ عقل شهودی: ………………………………………………………………………………………………..۴۰
۲-۲-۱-۵-۷-۲ ادراک مستدل: ……………………………………………………………………………………………۴۰
۲-۲-۱-۵-۷-۳ آگاهی بر خواسته ها و نیات :………………………………………………………………………….۴۰
۲-۲-۱-۵-۷-۴ قدرت و عدالت متمرکز: …………………………………………………………………………………۴۰
۲-۲-۱-۵-۷-۵ عشق و شفقت:…………………………………………………………………………………..۴۰
۲-۲-۱-۵-۷-۶ شفا و بخشش :…………………………………………………………………………………………….۴۰
۲-۲-۱-۵-۷-۷ زندگی باشوق :…………………………………………………………………………………………….۴۰
۲-۲-۱-۵-۷-۸ زندگی باوقار، یکدلی و تعهد :………………………………………………………………………..۴۱
۲-۲-۱-۵-۷-۹ پیوند و خدمت خلاق :……………………………………………………………………………………..۴۱
۲-۲-۱-۵-۷-۱۰ پادشاهی خداوند، شادی و تکامل، و زندگی همراه با هوش معنوی مطلوب :………۴۱
۲-۲-۲ راهبردهای یادگیری خودتنظیمی:…………………………………………………………………………..۴۱
۲-۲-۲-۱تاریخچه یادگیری خودتنظیمی:…………………………………………………………………………….۴۱
۲-۲-۲-۲ مفهوم یادگیری خودتنظیمی :…………………………………………………………………………………………۴۲
۲-۲-۲-۳ راهبردهای یادگیری :………………………………………………………………………………………..۴۵
۲-۲-۲-۳-۱طبقه بندی راهبردهای یادگیری:………………………………………………………………………۴۵
۲-۲-۲-۳-۱-۱ راهبردهای مرور ذهنی :……………………………………………………………………….۴۵
۲-۲-۲-۳-۱-۲ راهبردهای بسط دهی :…………………………………………………………………………۴۵
۲-۲-۲-۳-۱-۳ راهبردهای سازماندهی :……………………………………………………………………….۴۶
۲-۲-۲-۳-۱-۴ راهبردهای نظارت بر درک مطلب :………………………………………………………..۴۶
۲-۲-۲-۳-۱-۵ راهبردهای عاطفی :…………………………………………………………………………….۴۶
۲-۲-۲-۴ راهبردهای یادگیری خودتنظیمی :……………………………………………………………………………………۴۶
۲-۲-۲-۴-۱ راهبردهای شناختی :………………………………………………………………………………………….۴۶
۲-۲-۲-۴-۲ راهبردهای فراشناختی :……………………………………………………………………………………..۴۷
۲-۲-۲-۵ رابطه ی یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت یادگیری :……………………………………………………..۴۸
۲-۲-۲-۶ ویژگی های یادگیرندگان برخوردار از توانایی خودتنظیمی در یادگیری :……………………..۴۸
۲-۲-۲-۷ آگاهی های فراشناختی و سبک های یادگیری :…………………………………………….۵۰
۲-۲-۳ عملکرد تحصیلی :………………………………………………………………………………………….۵۲
۲-۲-۳-۱ مفهوم عملکرد تحصیلی :………………………………………………………………………………….۵۲
۲-۲-۳-۲ عوامل موثر در عملکرد تحصیلی :………………………………………………………………………………….۵۴
۲-۲-۳-۲-۱ عوامل فردی :………………………………………………………………………………………۵۴
۲-۲-۳-۲-۲ عوامل خانوادگی و اجتماعی :……………………………………………………………………………۵۴
۲-۲-۳-۲-۳ عوامل آموزشگاهی :…………………………………………………………………………..۵۴
۲-۲-۳-۲-۴ جنس :…………………………………………………………………………………۵۴
۲-۲-۳-۳ مفهوم پیشرفت یا موفقیت تحصیلی :……………………………………………………………………………….۵۵
۲-۲-۳-۴ عوامل موثر بر پیشرفت و افت تحصیلی :…………………………………………………………………………۵۶
۲-۲-۳-۵ نظریه ی یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی :……………………………………………………………۵۷
۲-۲-۳-۶ نقش خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی :…………………………………………………………………………..۵۹
۲-۲-۳-۷ رابطه ی خودتنظیمی یادگیری با مهارت ها و پیشرفت تحصیلی دانشجویان :………………….۶۲
۲-۳ بررسی پیشینه مطالعاتی :…………………………………………………………………………………..۶۴
۲-۳-۱ پژوهش های انجام شده پیرامون رابطه بین مؤلفه ها در خارج از کشور :……………………………………………۶۴
۲-۳-۲ پژوهش های انجام گرفته پیرامون رابطه مؤلفه ها در ایران :………………………………………………………….۶۶
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 