فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناختشناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روانشناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناختشناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روانشناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناختشناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روانشناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناختشناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روانشناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناختشناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روانشناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناختشناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روانشناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱-مقدمه………………………………………………………………………………….. ۱۵
۲-۲-تاریخچه و مبانی نظری…………………………………………………………………………………….. ۱۵
۲-۲-۱-مدلهای شناخت شناسی…………………………………………………………………………………. ۱۷
۲-۲-۱-۱-مدل شناخت شناسی پری، بلنگی و ماگلدا………………………………………………… ۱۷
۲-۲-۱-۲-مدل شناخت شناسی کینگ و کیچنر………………………………………………………… ۲۱
۲-۲-۱-۳-مدل شناخت شناسی شومر…………………………………………………………………………. ۲۳
۲-۲-۲-تاریخچه الگوهای ارتباطات خانواده……………………………………………………………………. ۲۶
۲-۲-۲-۱-ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده……………………………………………………………………. ۲۹
۲-۲-۲-۱-۱-جهت گیری گفت و شنود…………………………………………………………………….. ۳۱
۲-۲-۲-۱-۲-جهت گیری همنوایی……………………………………………………………………. ۳۱
۲-۲-۲-۲-انواع الگوهای ارتباطات خانواده……………………………………………………………………… ۳۲
۲-۲-۲-۲-۱خانواده های توافق کننده………………………………………………………………………… ۳۳
۲-۲-۲-۲-۲-خانواده های کثرتگرا…………………………………………………………………………… ۳۴
۲-۲-۲-۲-۳-خانواده های حفظ کننده……………………………………………………………………….. ۳۴
۲-۲-۲-۳-۴-خانواده های به حال خود واگذاشته…………………………………………………….. ۳۵
۲-۲-۳-نظریه انگیزش……………………………………………………………………………………… ۳۶
۲-۳-مروری بر تحقیقات پیشین…………………………………………………………………………………………. ۳۸
۲-۳-۱-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه باورهای شناخت شناسی و انگیزش ۳۸
۲-۳-۲-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش ۴۲
۲-۳-۳ مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و باورهای
شناخت شناسی……………………………………………………………………………………….۴۴
۲-۴-سؤالات تحقیق……………………………………………………………………………………. ۴۷
۲-۴-۱-سؤال اصلی تحقیق…………………………………………………………………………….. ۴۷
۲-۴-۲-سؤالات فرعی تحقیق………………………………………………………………………………….. ۴۷
۲-۵-تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………….. ۴۷
۲-۵-۱-تعریف باورهای شناخت شناسی………………………………………………………………………….. ۴۷
۲-۵-۲-تعریف الگوهای ارتباطی خانواده………………………………………………………………………… ۴۷
۲-۵-۳-تعریف انگیزه پیشرفت……………………………………………………………………………. ۴۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 