فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناخت‌شناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روان‌شناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناخت‌شناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روان‌شناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناخت‌شناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روان‌شناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناخت‌شناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روان‌شناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناخت‌شناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روان‌شناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری شناخت‌شناسی؛ بررسی پیشینه فلسفی و روان‌شناختی در فرآیندهای ادراک و یادگیری :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱-مقدمه………………………………………………………………………………….. ۱۵

۲-۲-تاریخچه و مبانی نظری…………………………………………………………………………………….. ۱۵

۲-۲-۱-مدلهای شناخت شناسی…………………………………………………………………………………. ۱۷

۲-۲-۱-۱-مدل شناخت­ شناسی پری، بلنگی و ماگلدا………………………………………………… ۱۷

۲-۲-۱-۲-مدل شناخت­ شناسی کینگ و کیچنر………………………………………………………… ۲۱

۲-۲-۱-۳-مدل شناخت­ شناسی شومر…………………………………………………………………………. ۲۳

۲-۲-۲-تاریخچه الگوهای ارتباطات خانواده……………………………………………………………………. ۲۶

۲-۲-۲-۱-ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده……………………………………………………………………. ۲۹

۲-۲-۲-۱-۱-جهت­ گیری گفت و شنود…………………………………………………………………….. ۳۱

۲-۲-۲-۱-۲-جهت­ گیری همنوایی……………………………………………………………………. ۳۱

۲-۲-۲-۲-انواع الگوهای ارتباطات خانواده……………………………………………………………………… ۳۲

۲-۲-۲-۲-۱خانواده ­های توافق کننده………………………………………………………………………… ۳۳

۲-۲-۲-۲-۲-خانواده­ های کثرت‌گرا…………………………………………………………………………… ۳۴

۲-۲-۲-۲-۳-خانواده ­های حفظ کننده……………………………………………………………………….. ۳۴

۲-۲-۲-۳-۴-خانواده ­های به حال خود واگذاشته…………………………………………………….. ۳۵

۲-۲-۳-نظریه انگیزش……………………………………………………………………………………… ۳۶

۲-۳-مروری بر تحقیقات پیشین…………………………………………………………………………………………. ۳۸

۲-۳-۱-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه باورهای شناخت­ شناسی و انگیزش ۳۸

۲-۳-۲-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش ۴۲

۲-۳-۳ مروری­ بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و باورهای

شناخت شناسی……………………………………………………………………………………….۴۴

۲-۴-سؤالات تحقیق……………………………………………………………………………………. ۴۷

۲-۴-۱-سؤال اصلی تحقیق…………………………………………………………………………….. ۴۷

۲-۴-۲-سؤالات فرعی تحقیق………………………………………………………………………………….. ۴۷

۲-۵-تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………….. ۴۷

۲-۵-۱-تعریف باورهای شناخت شناسی………………………………………………………………………….. ۴۷

۲-۵-۲-تعریف الگوهای ارتباطی خانواده………………………………………………………………………… ۴۷

۲-۵-۳-تعریف انگیزه پیشرفت……………………………………………………………………………. ۴۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.