فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری فرزندپروری؛ بررسی ارتباط آن با اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی در کودکان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری فرزندپروری؛ بررسی ارتباط آن با اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی در کودکان دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری فرزندپروری؛ بررسی ارتباط آن با اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی در کودکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری فرزندپروری؛ بررسی ارتباط آن با اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی در کودکان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری فرزندپروری؛ بررسی ارتباط آن با اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی در کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری فرزندپروری؛ بررسی ارتباط آن با اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی در کودکان :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱- مبانی نظری…………………………………………………………………………. ۲۱

۲-۱-۱- اختلال نقص توجه – بیش فعالی…………………………………………………… ۲۱

۲-۱-۱-۱- تاریخچه اختلال نقص توجه – بیش فعالی…………………………………. ۲۱

۲-۱-۱-۲- ملاک های تشخیص اختلال نقص توجه – بیش فعالی…………………….. ۲۵

۲-۱-۱-۳- انواع اختلال نقص توجه – بیش فعالی…………………………………………. ۲۶

۲-۱-۱-۴- همه گیری شناسی………………………………………………………………. ۲۶

۲-۱-۱-۵- سبب شناسی…………………………………………………………………… ۲۷

۲-۱-۱-۵-۱- بعد زیست شناختی…………………………………………………………….. ۲۸

۲-۱-۱-۵-۱-۱- عوامل ژنتیکی…………………………………………………………. ۲۹

۲-۱-۱-۵-۱-۲- عوامل عصبی – فیزیولوژی………………………………………………… ۳۰

۲-۱-۱-۵-۱-۳- عوامل عصبی – شیمیایی………………………………………………….. ۳۲

۲-۱-۱-۵-۲- بعد روانشناختی………………………………………………………………… ۳۴

۲-۱-۱-۵-۳- بعد جامعه شناختی……………………………………………………………… ۳۵

۲-۱-۱-۶- مشکلات همراه با اختلال نقص توجه – بیش فعالی……………………………. ۳۸

۲-۱-۱-۶-۱- مشکلات رفتاری………………………………………………………………… ۳۸

۲-۱-۱-۶-۲- مشکلات در روابط والد و فرزندی …………………………………………….. ۳۹

۲-۱-۱-۷- مدل‌های نظری اختلال نقص توجه – بیش فعالی………………………………. ۴۱

۲-۱-۲- شیوه‌های فرزندپروری……………………………………………………………….. ۵۱

۲-۱-۲-۱- تاریخچه شیوه فرزندپروری…………………………………………………….. ۵۱

۲-۱-۲-۲- مدل های شیوه فرزندپروری………………………………………………………. ۵۲

۲-۱-۲-۲-۱- مدل شیوه فرزندپروری بامرید…………………………………………………….. ۵۴

۲-۱-۲-۲-۲- مدل شیوه فرزندپروری شیفر…………………………………………………. ۵۴

۲-۱-۲-۲-۳- مدل ترکیبی………………………………………………………………………. ۵۵

۲-۱-۳- برنامه فرزندپروری مثبت………………………………………………………………… ۵۷

۲-۱-۴- روابط مادر- کودک……………………………………………………………………… ۵۸

۲-۱-۴-۱- دیدگاه‌های نظری مربوط به روابط مادر – کودک………………………………. ۵۹

۲-۱-۴-۱-۱- نظریه روانکاوی…………………………………………………………………… ۶۰

۲-۱-۴-۱-۲- نظریه یادگیری اجتماعی……………………………………………….. ۶۲

۲-۱-۴-۱-۳- نظریه کردارشناسی………………………………………………………….. ۶۲

۲-۲- پیشینه پژوهش……………………………………………………………………….. ۶۴

۲-۲-۱- تحقیقات مربوط به شیوه فرزندپروری و روابط مادر – کودک……………………….. ۶۴

۲-۲-۲- تحقیقات مربوط به برنامه فرزندپروری مثبت و اختلال نقص توجه – بیش فعالی…. ۶۷

۲-۳- فرضیه های پژوهش………………………………………………………………….. ۷۳

۲-۳-۱- فرضیه های اصلی……………………………………………………………………. ۷۳

۲-۳-۲- خرده فرضیه ها……………………………………………………………………….. ۷۳

۲-۴- سؤالات پژوهش……………………………………………………………………………. ۷۴

۲-۵- خلاصه……………………………………………………………………………………. ۷۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.