فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری کارکردهای اجرایی؛ بررسی ارتباط آن با یادگیری خودتنظیمی و پیشینه روانشناختی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری کارکردهای اجرایی؛ بررسی ارتباط آن با یادگیری خودتنظیمی و پیشینه روانشناختی دارای ۷۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری کارکردهای اجرایی؛ بررسی ارتباط آن با یادگیری خودتنظیمی و پیشینه روانشناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری کارکردهای اجرایی؛ بررسی ارتباط آن با یادگیری خودتنظیمی و پیشینه روانشناختی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری کارکردهای اجرایی؛ بررسی ارتباط آن با یادگیری خودتنظیمی و پیشینه روانشناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری کارکردهای اجرایی؛ بررسی ارتباط آن با یادگیری خودتنظیمی و پیشینه روانشناختی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۱-۲.مقدمه………………………………………………………………………………۱۴
۲-۲. کارکردهای اجرایی………………………………………………………………….۱۴
۳-۲.مؤلفه های کارکردهای اجرایی…………………………………………………………۱۵
۱-۳-۲.استدلال…………………………………………………………………………۱۶
۲-۳-۲.سازماندهی-برنامه ریزی……………………………………………………………..۱۷
۳-۳-۲.حافظه ی فعال ……………………………………………………………..۱۸
۴-۲.مؤلفه های تکمیلی کارکردهای اجرایی ………………………………………………۲۰
۵-۲. مدل های کارکردهای اجرایی ………………………………………………………..۲۱
۱-۵-۲. مدل براون……………………………………………………………………۲۱
۲-۵-۲.مدل نورمن و شالیس …………………………………………………………….۲۲
۳-۵-۲.سه لایه سارا وارد………………………………………………………………..۲۲
۴-۵-۲.مدل CEO مغزی یا رهبر ارکستر( مک کلوسکی) ………………………………۲۳
۵-۵-۲..مدل سلسله مراتبی ……………………………………………………….۲۴
۱-۵-۵-۲.خودانگیختگی…………………………………………………………………۲۵
۲-۵-۵-۲.خودتشخیصی…………………………………………………………………..۲۷
۳-۵-۵-۲.خودمختاری…………………………………………………………………………۲۷
۴-۵-۵-۲.خودزادی…………………………………………………………………………۲۸
۵-۵-۵-۲.ماورای خود یکپارچگی…………………………………………………….۲۸
۶-۲. کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجانات ……………………………………………۲۸
۷-۲.کارکردهای اجرایی و یادگیری………………………………………………..۳۳
۸-۲. تاریخچه و پیشینه نظری مفهوم خود تنظیمی …………………………………….۳۴
۹-۲. تعریف یادگیری خود تنظیمی ………………………………………………………….۳۵
۱۰-۲. ابعاد یادگیری خود تنظیمی ……………………………………………………….۳۷
۱۱-۲. ویژگی های یادگیرنده گان خود نظم یافته ………………………………………..۳۸
۱۲-۲.زیر مراحل خود تنظیمی ……………………………………………………………۴۰
۱۳-۲.راهبردهای یادگیری خود تنظیمی …………………………………………………….۴۱
۱-۱۳-۲. راهبردهای شناختی …………………………………………………………………۴۱
۲-۱۳-۲. راهبردهای فرا شناختی …………………………………………………………۴۲
۳-۱۳-۲. راهبرهای مدیریت منابع ……………………………………………….۴۴
۴-۱۳-۲.راهبردهای انگیزشی ……………………………………………………….۴۴
۱۴-۲. الگوهای یادگیری خود تنظیمی ……………………………………………………….۴۵
۱-۱۴-۲.مدل بیگز(یادگیری سطح بالا)…………………………………………………………۴۵
۲-۱۴-۲. مدل کارور و شی یر(۱۹۹۰)…………………………………………….۴۶
۳-۱۴-۲. واین و هدوین(۱۹۹۸)………………………………………………۴۷
۴-۱۴-۲. مدل بوکائرتز(۱۹۹۹)………………………………………………………………..۴۷
۵-۱۴-۲.مدل زیمرمن(۱۹۸۹-۲۰۰۰)…………………………………………………………۴۷
۶-۱۴-۲. مدل پنتریچ(۲۰۰۰)…………………………………………………………….۴۸
۱۵-۲. نظریه های یادگیری خود تنظیمی…………………………………………………۴۹
۱-۱۵-۲. نظریه کنشگر …………………………………………………………۵۰
۲-۱۵-۲. نظریه شناختی اجتماعی ……………………………………………..۵۰
۳-۱۵-۲. نظریه ویگوتسکی ……………………………………………………………….۵۱
۴-۱۵-۲.نظریه پردازش …………………………………………………………………..۵۲
۵-۱۵-۲.نظریه کارکرد زیستی …………………………………………………………….۵۳
۱۶-۲. خود تنظیمی از بعد زیست شناختی ……………………………………………۵۷
۱۷-۲. آموزش خود تنظیمی ……………………………………………………………..۵۹
۱۸-۲. پیشینه پژوهش ……………………………………………………………۶۰
۱-۱۸-۲.تحقیقات انجام شده در داخل کشور…………………………………………..۶۰
۲-۱۸-۲. تحقیقات انجام شده در خارج کشور………………………………………۶۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 