فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری تبلیغات اینترنتی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کنندگان و بازاریابی دیجیتال


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری تبلیغات اینترنتی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کنندگان و بازاریابی دیجیتال دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری تبلیغات اینترنتی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کنندگان و بازاریابی دیجیتال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری تبلیغات اینترنتی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کنندگان و بازاریابی دیجیتال۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری تبلیغات اینترنتی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کنندگان و بازاریابی دیجیتال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری تبلیغات اینترنتی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کنندگان و بازاریابی دیجیتال :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و اطلاع رسانی در کسب و کار امروز، به جزئی لاینفک در واحدهای اقتصادی مبدل شده؛ به گونه ­ای که بقا و تداوم هر تجارتی تا حدود زیادی به موفقیت و یا عدم موفقیت فعالیت­ های اطلاع رسانی، بازاریابی، بازارسازی و تبلیغاتی محصولات آن واحد بستگی دارد (ربیعی و همکاران، ۱۳۹۰). تبلیغات یعنی برنامه ­ریزی و مفهوم برنامه ­ریزی؛ یعنی این که چه مطلبی را در چه زمانی، با کدام رسانه و به چه شیوه­ ای به مخاطبان معرفی کنیم تا حداکثر تاثیرگذاری را به دست آوریم (حکیمیان، ۱۳۸۱). تبلیغات یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی برای افرادی است که قصد فروش محصول یا خدمتی را به کسی دارند (اسکوترا[۱]، ۲۰۱۰). به عبارت دیگر، ایجاد رابطه با مشتری برای مطلع کردن و تاثیرگذاری بر روی نگرش و رفتار وی را تبلیغات گویند (اسماعیل پور، ۱۳۸۴). هر بازاریابی حرفه­ ای بدون تبلیغات، کارایی لازم را نخواهد داشت (ربیعی و همکاران، ۱۳۹۰).

تبلیغات، اطلاعاتی را در مورد کالاها و خدمات برای مصرف­ کنندگان به همراه دارد. این اطلاعات به مصرف ­کنندگان کمک می­ نماید تا بتوانند انتخاب ­هایی را بر اساس نیازها، خواسته ­ها و مشکلاتی که با آنها مواجه اند، از بین برندهای متفاوت داشته باشند. هدف نهایی تبلیغ ­کنندگان این است تا بتوانند مصرف ­کنندگان را وادار به خرید- چه بلافاصله یا در آینده- نمایند (متیو و همکاران[۲]، ۲۰۱۳).

انجمن بازاریابی امریکا[۳]، تبلیغات را به صورت زیر تعریف نموده است، تبلیغات هر نوع ارائه غیرشخصی[۴] و ترفیع ایده ­ها، کالاها و خدمات توسط حامیان (سرمایه ­گذاران) شناخته شده[۵]، است. ارائه تبلیغات اهداف متنوعی، مانند ایجاد آگاهی، ایجاد تصویر برند، شکل­ دهی همکاری های مثبت و تشویق رفتار مصرف­ کنندگان، دارد (دیوان[۶]، ۱۹۹۹).


[۱]. Scutaru

[۲]. Mathew, et al.

[۳]. The American Marketing Association

[۴]. Non-personal presentation

[۵]. Identified sponsor

[۶]. Diwan

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.