فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری مهارتهای مدیران آموزشی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر کارآمدی نظام تعلیم و تربیت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری مهارتهای مدیران آموزشی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر کارآمدی نظام تعلیم و تربیت دارای ۷۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری مهارتهای مدیران آموزشی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر کارآمدی نظام تعلیم و تربیت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری مهارتهای مدیران آموزشی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر کارآمدی نظام تعلیم و تربیت۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری مهارتهای مدیران آموزشی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر کارآمدی نظام تعلیم و تربیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری مهارتهای مدیران آموزشی؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر آن بر کارآمدی نظام تعلیم و تربیت :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
انتخاب و انتصاب صحیح مدیران و فواید آن:
شکی نیست که مدیران نقش تعیین کننده در اثربخشی مدارس ایفا میکنند. بنابراین بایستی انتخاب مدیران براساس معیارهای اصولی، منطقی و قابلاندازهگیری صورت پذیرد.
بهرنگی (1374) معتقد است که مراکز آموزشی نبایستی در اختیار کسانی قرارگیرند که آگاه به علوم و فنون و مهارتهای مرتبط با مدیریت آموزشی نباشند. بایستیانتخاب مدیران براساس یافتههای تجربی، علمی و شناختی استوار باشد و برارزشهای جامعه نیز تطبیق نماید. بهطور کلی تعیین صلاحیت و شایستگی علمی(تخصصی) تجربی و مهارتهای فردی (روانی) و اجتماعی مدیران نخستین و مهمترین قدم در انتخاب و واگذاری مسؤولیت مهم رهبری مدارس است.
شیرازی (1373) معتقد است شیوهی انتخاب مدیران بستگی به این دارد که فرد یا گروه انتخاب کننده خود براساس چه معیاری متصدی مشاغل یا عضویتشان در گروه شدهاند. در صورتی که رئیس یا اعضای شورای مرکزی ناحیه دارای صلاحیت فردی برای احراز شغل و یا مسؤولیت خود بودهاند، هر کدام از این دو مشترک میتوانند مسؤولیت انتخاب مدیران مدارس را به عهده بگیرند. همچنین بهرنگی (1374) در این مورد میگوید: کسانی که خود آشنا به اصول و مفاهیم و مبانی و نظریههای آموزشی نیستند، نباید حق انتخاب و گزینش مدیران مراکز آموزشی را داشته باشند.
برای انتخاب مناسبترین و شایستهترین مدیر از طریق آگهی و انتشارات داخلیسازمان، روزنامهها و مجلات تخصصی میتوان افراد علاقهمند زیادی از وجود شغل مدیر در مدرسهی مورد نظر مطلع کرد و از داوطلبان خواست تا مدارک لازم را ارسال دارند. پس از مطالعهی کامل سوابق و مدارک، مناسبترین افراد برای مصاحبه و ارزیابیهای بیشتر به دفتر رئیس ناحیه یا شورای انتخاب کننده دعوت شوند و سپس به انتخاب نهایی اقدام گردد. چهارده عامل را به عنوان عوامل مهم در انتخاب مدیران میتوان ذکر کرد و ابزارهایی را نیز برای ارزشیابی این عوامل در داوطلبان شغل مدیریت معرفی نمود که در ذیل بهآنها اشاره میشود: (شیرازی، ۱۳۷۳).
۱. سن، تجربه و زندگینامه
۲. سطح دانش عمومی
۳. سطح دانش تخصصی در آموزش و پرورش
۴. تسلط بهزبان فارسی و توانایی در بیان افکار
۵. قابلیت اعتماد و اشتیاق
۶. ثبات روحی روانی و دیگر خصوصیات شغلی
۷. مهارتهای روابط انسانی
۸. علایق
۹. رفتار مدیریتی و خلاقیت
۱۰. توانایی عقلی و هوشی
۱۱. صلاحیت اخلاقی
۱۲. احراز استفاده از بورسیههای تحصیلی
۱۳. الگوی ارزشی
۱۴. سلامت و صلاحیت جسمانی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 