فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن؛ بررسی چارچوب علمی و کاربرد آن در مدیریت راهبردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن؛ بررسی چارچوب علمی و کاربرد آن در مدیریت راهبردی دارای ۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن؛ بررسی چارچوب علمی و کاربرد آن در مدیریت راهبردی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن؛ بررسی چارچوب علمی و کاربرد آن در مدیریت راهبردی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن؛ بررسی چارچوب علمی و کاربرد آن در مدیریت راهبردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن؛ بررسی چارچوب علمی و کاربرد آن در مدیریت راهبردی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱- مقدمه…………………………………………………. ۹
۲-۲- ارزیابی عملکرد ………………………………………………….. ۱۱
۲-۲-۱- معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد………………………….. ۱۳
۲-۲-۲- مشکلات معیارهای مالی سنتی ……………………………….. ۱۳
۲-۳- روش ارزیابی متوازن………………………………………………….. ۱۴
۲-۴- چهار منظر ارزیابی متوازن………………………………………….. ۱۶
۲-۴-۱- منظر مالی ……………………………………………………. ۱۶
۲-۴-۲- منظر مشتری ………………………………………………… ۱۷
۲-۴-۳- منظر فرایندهای درون سازمانی…………………………………. ۱۸
۲-۴-۴- منظر یادگیری و رشد …………………………………………….. ۱۹
۲-۱- ضرورت وجود ارزیابی متوازن………………………………………… ۲۰
۲-۲- ویژگیهای عمده ارزیابی متوازن ……………………………………… ۲۴
۲-۶-۱- توازن بین عوامل داخلی و خارجی………………………………… ۲۵
۲-۶-۲- توازن بین شاخص ها و معیارهای پیشرو و کندرو …………….. ۲۵
۲-۶-۳- توازن بین معیارهای مالی و غیر مالی………………… ۲۶
۲-۶-۴- توازن بین اهداف بخش های مختلف و اهداف کلی شرکت …. ۲۷
۲-۶-۵- توازن بین اولویت های مالی و عملیاتی ………………………. ۲۷
۲-۷- معیارهای ارزیابی متوازن …………………………………………… ۲۸
۲-۷-۱- معیارها در منظر مالی ……………………………………………. ۲۸
۲-۷-۲- معیارها در منظر مشتری …………………………………….. ۲۹
۲-۷-۳- معیارها در منظر فرایندهای داخلی …………………… ۳۰
۲-۷-۴- معیارها در منظر یادگیری و رشد ………………………………. ۳۱
۲-۸- استراتژی و ارتباط آن با ارزیابی متوازن …………………………. ۳۱
۲-۹- ارتباطات معیارهای چند گانه کارت امتیازی …………………. ۳۵
۲-۹-۱- روابط علت و معلولی …………………………………… ۳۵
۲-۹-۲- محرک های عملکرد………………………………………….. ۳۶
۲-۱۰- سازمانهای موفق در اجرای ارزیابی متوازن…………………. ۳۷
۲-۱۱- ایجاد ارزش برای شرکت………………………………………. ۳۸
۲-۱۲- پیشینه تحقیق…………………………………………….. ۴۰
۲-۱۲-۱- پژوهشهای خارجی…………………………………………. ۴۰
۲-۱۲-۲- پژوهشهای داخلی………………………………………… ۴۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 