فایل کامل مطالعه تولید در کلاس جهانی؛ بررسی مبانی علمی، راهبردهای مدیریتی و نقش آن در رقابت بین‌المللی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه تولید در کلاس جهانی؛ بررسی مبانی علمی، راهبردهای مدیریتی و نقش آن در رقابت بین‌المللی دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه تولید در کلاس جهانی؛ بررسی مبانی علمی، راهبردهای مدیریتی و نقش آن در رقابت بین‌المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه تولید در کلاس جهانی؛ بررسی مبانی علمی، راهبردهای مدیریتی و نقش آن در رقابت بین‌المللی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه تولید در کلاس جهانی؛ بررسی مبانی علمی، راهبردهای مدیریتی و نقش آن در رقابت بین‌المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه تولید در کلاس جهانی؛ بررسی مبانی علمی، راهبردهای مدیریتی و نقش آن در رقابت بین‌المللی :

چکیده محتوای فایل:

تولید در کلاس جهانی

سیستمهای اطلاعاتی مدیریت

تولید در کلاس جهانی چه معنایی دارد؟

-تولید در کلاس جهانی(WCM) واژه ای است که برای تعریف بهترین تولیدکنندگان در جهان به کار رفته است.

-تولید در کلاس جهانی یعنی یک نگرش جهانی نسبت به بازار و روابط با مشتریان.

-تولید در کلاس جهانی یعنی توسعه کالا و خدمات در سطح و کلاس جهانی.

-به طور کلی تولید در کلاس جهانی شامل یک سری فعالیتها و روشهای ساخت در سطح جهانی است.

روشهای ساخت در سطح جهانی عبارتند از:

-دستیابی سریع به تغییرات مثبت .

-تولید ناب و تولید پیوسته .

-مدیریت کیفیت جامع .

-نگهداری به روز و جامع .

-ارزیابی جامع عملکرد کارکنان و درگیرکردن جامع کارکنان در امور سازمان .

علل وجودی ساخت در کلاس جهانی

-رشد سریع ارتباطات؛

-۲ – منفعت طلبی سرمایه داران؛


۳ – توسعه و رشد وسایل حمل و نقل؛

۴ – سلطه طلبی صاحبان قدرت

۲۰سوال سنجش سطح تولید در کلاس جهانی :

— آیا شمـا مشتـریانتـان را به مـوقع راه مـــــی اندازید؟

-۲ – آیا تمـام افرادی که در سازمان شما کار مـی کنند مشتریان کلیدی شما را می شناسند؟

-۳ – آیا تمام کارکنان شما از اختیارات کافی برای بهبود و یا حل مشکلات مشتریان برخوردارند؟

-۴ – آیا برای کنترل زنجیره تامین از کانبان (کارت) استفاده می کنید؟

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.