فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رسانه‌های ارتباط جمعی و سرمایه اجتماعی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش رسانه در انسجام اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رسانه‌های ارتباط جمعی و سرمایه اجتماعی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش رسانه در انسجام اجتماعی دارای ۶۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رسانه‌های ارتباط جمعی و سرمایه اجتماعی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش رسانه در انسجام اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رسانه‌های ارتباط جمعی و سرمایه اجتماعی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش رسانه در انسجام اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رسانه‌های ارتباط جمعی و سرمایه اجتماعی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش رسانه در انسجام اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری رسانه‌های ارتباط جمعی و سرمایه اجتماعی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش رسانه در انسجام اجتماعی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱-بخش اول: رسانه های جمعی…………………………………….۱۱

۲-۱-۱-انواع ارتباط…………………………………………………………….۱۱

۲-۱-۲-رسانه های گروهی……………………………………………….۱۳

۲-۱-۳-پیدایش رسانه ها…………………………………………………….۱۴

۲-۱-۳-۱-رسانه های چاپی……………………………………………..۱۴

۲-۱-۳-۲-رسانه های الکترونیکی (رادیو و تلویزیون)……………………۱۷

۲-۱-۳-۳-رسانه های جدید الکترونیک (رسانه های تله ماتیک)………..۱۸

۲-۱-۴- شکل گیری فرهنگ رسانه ای……………………………………..۱۹

۲-۱-۵- نظریه های رسانه………………………………………………۲۰

۲-۱-۵-۱-نظریه جامعه توده وار………………………………………….۲۰

۲-۱-۵-۲-نظریه مارکسیسم (کلاسیک)…………………………………..۲۱

۲-۱-۵-۳-نظریه اقتصاد سیاسی رسانه…………………………………..۲۲

۲-۱-۵-۴-نظریه مکتب فرانکفورت……………………………………………..۲۳

۲-۱-۵-۵-نظریه کارکردگرایی ساختاری………………………………۲۴

۲-۱-۶-کارکرد و نقش رسانه های ارتباط جمعی……………………..۲۵

۲-۲-بخش دوم: سرمایه اجتماعی……………………………………….۲۷

۲-۲-۱-تاریخچه مفهومی سرمایه اجتماعی………………………………..۲۷

۲-۲-۲-ماهیت سرمایه اجتماعی………………………………………..۲۹

۲-۲-۳-طبقه ­بندی سرمای اجتماعی……………………………………….۳۱

۲-۲-۴-انواع سرمایه اجتماعی……………………………………………….۳۳

۲-۲-۵-نظریه های سرمایه اجتماعی………………………………………..۳۶

۲-۲-۵-۱-جمیز کلمن…………………………………………………..۳۶

۲-۲-۵-۲-فرانسیس فوکومایا………………………………………….۳۸

۲-۲-۵-۳-پیر بوردیو………………………………………………….۴۰

۲-۲-۶-سرمایه اجتماعی در خانواده……………………………………۴۴

۲-۲-۶-۱- سرمایه اجتماعی درون خانواده…………………………….۴۶

۲-۲-۶-۲-سرمایه اجتماعی فراسوی خانواده………………………………۴۷

۲-۳- بخش سوم: چارچوب نظری تحقیق…………………………………..۴۹

۲-۴- بخش چهارم: پیشینه تجربی تحقیق………………………………۵۶

۲-۴-۱- پژوهش ­های انجام شده در داخل کشور………………..۵۶

۲-۴-۲- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور……………………۶۰

۲-۴-۳- جمع ­بندی تحقیقات انجام شده……………………………۶۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.