فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری رسانه‌های جمعی و حفاظت محیط زیست؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر رسانه بر آگاهی زیست‌محیطی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری رسانه‌های جمعی و حفاظت محیط زیست؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر رسانه بر آگاهی زیست‌محیطی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری رسانه‌های جمعی و حفاظت محیط زیست؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر رسانه بر آگاهی زیست‌محیطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری رسانه‌های جمعی و حفاظت محیط زیست؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر رسانه بر آگاهی زیست‌محیطی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری رسانه‌های جمعی و حفاظت محیط زیست؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر رسانه بر آگاهی زیست‌محیطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری رسانه‌های جمعی و حفاظت محیط زیست؛ بررسی پیشینه علمی و تأثیر رسانه بر آگاهی زیست‌محیطی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱- مقدمه……………………………………………………….

۲-۲- مفهوم محیط زیست…………………………………………

۱۶

۲-۲-۱- مفهوم آلودگی…………………………………………………

۱۷

۲-۲-۲- تهدیدات زیست محیطی………………………………..

۱۹

۲-۲-۳- تعاریف محیط زیست………………………………….

۲۳

۲-۳- مفهوم رسانه جمعی ………………………….

۲۳

۲-۳-۱- مفهوم استفاده از رسانه های جمعی…………………..

۲۵

۲-۳-۲- رسانه تلویزیون – ویژگیها…………………………..

۲۶

۲-۳-۳- کارکردهای رسانه تلویزیون………………………

۲۷

۲-۳-۴- رسانه، اطلاع رسانی و آموزش………………….

۳۰

۲-۳-۵- رسانه تلویزیون آموزشی………………………………

۳۱

۲-۳-۶- جایگاه رسانه در تنویر افکار عمومی………………..

۳۲

۲-۴- چهارچوب نظری تحقیق ………………………………..

۳۳

۲-۴-۱- نظریات رسانه ها…………………………………

۳۳

۲-۴-۱-۱- نظریه کاشت ( Cultivation Theory)………………

۳۴

۲-۴-۱-۲- نظریه برجسته سازی(Agenda-Setting Theory)……..

۳۵

۲-۴-۱-۳- نظریه استفاده و خوشنودی (Uses and Gratifications Theory )

۳۹

۲-۴-۱-۴- تئوری مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها………………

۴۱

۲-۴-۲- مدل های ارتباطات جمعی – مدل های مخاطب محور…..

۴۲

۲-۵- پیشینه تحقیق…………………………………………….

۴۷

۲-۵-۱- تحقیقات داخلی………………………………..

۴۸

۲-۵-۲- تحقیقات خارجی………………………………….

۵۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.