فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی دارای ۸۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
|
۲-۱ ادبیات مفهومی تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۲ سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۳ مفهوم سرمایه اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۱ سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۲ پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۳-۳ اعتماد ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۴ همیاری ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۳-۵ روابط اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۳-۵-۱ وضعیت فرهنگی خانواده ………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۵-۲ آرامش روانی و عاطفی خانواده ………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۵-۳ نوع دوستان دانش آموز و ویژگی های آنان ………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۵-۴ آموزشی های تقویتی ……………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۵-۵ انجام منظم تکالیف درسی در منزل …………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۵-۶ آشنایی والدین با ویژگی های روانی فرزندان …………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۳-۵-۷ رفتار معلم و نوع برخورد او در کلاس ……………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۳-۶ تعریف سرمایه اجتماعی از نگاه صاحب نظران ……………………………………………………………………………………… |
|
۲-۳-۷ اهمیت سرمایه اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۸ زمینه تاریخی سرمایه اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۹ ابعاد سرمایه اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۳-۱۰ شاخص سرمایه اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۳-۱۰-۱ مشارکت اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۳-۱۰-۲ انسجام اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۴ مقایسه سرمایه اجتماعی با سرمایه فیزیکی و انسانی …………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۴-۱ جنبه منفعت اقتصادی سرمایه اجتماعی …………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۴-۲ جنبه منفعت عمومی سرمایه اجتماعی …………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۴-۳ نحوه ایجاد ، حفظ و نابودی سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۴-۳-۱ فروبستگی ………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۴-۳-۲ ثبات ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۴-۳-۳ ایدئولوژی ………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۴-۳-۴ عوامل دیگر…………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۵ نقش دولت در ایجاد سرمایه اجتماعی………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۵-۱ نقش سازمانهای بخش دولتی………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۶ پیامدهای مثبت سرمایه اجتماعی………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۷ پیامدهای منفی سرمایه اجتماعی………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۸ سرمایه اجتماعی و حیثیت دموکراتیک گروه های اجتماعی………………………………………………………………………….. |
|
۲-۹ انگیزش………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۹-۱ انواع انگیزش…………………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۹-۲ انگیزش و یادگیری…………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۹-۳ انگیزش و شخصیت………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۹-۴ عوامل موثر بر انگیزش………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۹-۴-۱ نقش نیازها و سایق ها…………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۹-۴-۲ اصل تقویت…………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۹-۴-۳ خود پنداره و انگیزش……………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۹-۴-۴ اهمیت دوستان……………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۹-۴-۵ ارتقا انگیزش……………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۹-۴-۵-۱ آگاهی شاگردان از هدف های درس……………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۹-۴-۵-۲ رفاقت یا رقابت………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۹-۴-۵-۳ استفاده از شیوه های نوین تدریس………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۹-۴-۵-۴ استفاده بجا از تشویق های کلامی و صراحت بازخورد……………………………………………………………………… |
|
۲-۹-۴-۵-۵ آسان به دشوار بودن روال آموزش……………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۹-۴-۵-۶ ملموس کردن آموزش………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۹-۴-۵-۷ مشارکت در یادگیری توسط فراگیران………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۹-۴-۵-۸ بازخورد به موقع……………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۹-۴-۵-۹ تکالیف متناسب با سطح توانایی فراگیر…………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۹-۴-۵-۱۰ استفاده از مشوق های درونی و بیرونی…………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۰ عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان…………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۰-۱ تاکید بر رشد عقلانی………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۰-۲ جو عاطفی مدرسه…………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۰-۳ پیش فرض های معلمان در مورد شاگردان…………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۰-۴ نگرش معلم ………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۰-۵ عقب ماندگی آموخته شده……………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۰-۶اثرات پیشرف تحصیلی…………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۱ علل ترک تحصیل………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۲ راه های کاهش شکست در تحصیل……………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۳ عوامل موثر بر رشد تحصیلی و حرفه ای………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۳-۱ ادراک و برداشت نوجوان نسبت به حرفه های مختلف…………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۳-۲ شرایط اقتصادی و اجتماعی………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۳-۳ تاثیر و نفوذ والدین………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۳-۴ شخصیت فرد…………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۴ پیشرفت تحصیلی………………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۴-۱ انگیزیش……………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲ خود کارامدی………………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۴-۲-۱ تعریف خودکارامدی…………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۴-۲-۲ انواع خود کارامدی…………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۳ ابعاد خود کارامدی ادراک شده…………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۳-۱ سطح…………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۳-۲ عمومیت……………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۳-۳ نیرومندی………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۴-۲-۴ منابع باورهای خودکارامدی………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۴-۱ تجارب مسلط…………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۴-۲-۴-۲ تجارب جانشینی……………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۴-۲-۴-۳ قانع سازی کلامی……………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۴-۲-۴-۴ حالت های فیزیو لوژیکی و هیجانی……………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۴-۲-۴-۵ تجارب تصویر سازی ذهنی………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۴-۲-۵ خودکارامدی بالا و پایین……………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۴-۲-۶ خودکارامدی ، انگیزش و اسناد…………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۷ جنسیت و خودکارامدی……………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۸ خودکارامدی و پیشرفت تحصیلی………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۹ تاثیر زمینه های فرهنگی و اجتماعی روی باورهای خودکارامدی………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۹-۱ نقش باورهای خودکارامدی در انگیزش افکار و انتخاب اهداف آگاهانه…………………………………………… |
|
۲-۱۴-۲-۹-۲ تحلیل تحولی باورهای خودکارامدی در گستره زندگی…………………………………………………………………. |
|
۲-۱۴-۲-۱۰ تاثیر بافت خانواده بر باورهای خودکارامدی…………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۴-۲-۱۱ تاثیر دوستان و همسالان……………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۴-۲-۱۲ نقش مدرسه…………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۱۳ رشد خودکارامدی بواسطه تجارب مرحله گذار نوجوانی………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۱۴ خودکارامدی مرتبط با بزرگسالی…………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۴-۲-۱۵ ارزیابی مجدد خودکارامدی با افزایش سن…………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۴-۲-۱۶ راهبردهای بهبود خودکارامدی……………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۴-۲-۱۷ پیشرفت تحصیلی………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۴-۲-۱۸ عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرف تحصیلی……………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۴-۲-۱۹ رابطه سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی……………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۵ پیشینه مطالعاتی…………………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۵-۱ مطالعات خارجی…………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۵-۲ مطالعات داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۶ نتیجه گیری از مطالعات انجام شده…………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۷ مبانی نظری……………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۷-۱ نظریه های مربوط به سرمایه اجتماعی………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۷-۱-۱ نظریه ریمون بودون…………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۷-۱-۲ نظریه ریمون کیوی و لوک وان کامپنهود………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۷-۱-۳ نظریه کانوی………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۷-۱-۴ نظریه هارالامپوس……………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۷-۱-۵ نظریه لکسون……………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۷-۱-۶ نظریه لنسکی……………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۷-۱-۷ نظریه یان رابرتسون……………………………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۷-۱-۸ نظریه دیدگاه سنت انتقادی مکتب قدرت………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۷-۲ نظریه های مربوط به انگیزش تحصیلی………………………………………………………………………………………………… |
|
۲-۱۷-۲-۱ الگوی اتکینسون…………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۱۷-۲-۲ نظریه مک کلند………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۷-۲-۳ نظریه مراحل مختلف زندگی(گریوز)…………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۷-۲-۴ نظریه زیستی – تعلق – رشد………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۸ چهرچوب نظری تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۸-۱ نظریه مک کللند…………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۸-۲ الگوی اتکینسون…………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
۲-۱۸-۳ نظریه پیربوردیو………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
۲-۲۰ مدل نظری تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….. |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 