فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی دارای ۸۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی؛ تحلیل پیشینه علمی و تأثیر آن بر موفقیت آموزشی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱ ادبیات مفهومی تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۲ سرمایه اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۳ مفهوم سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۳-۱ سرمایه اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۳-۲ پیشرفت تحصیلی ……………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۳-۳ اعتماد …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۳-۴ همیاری …………………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۳-۵ روابط اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۳-۵-۱ وضعیت فرهنگی خانواده ……………………………………………………………………………………………………………….

۲-۳-۵-۲ آرامش روانی و عاطفی خانواده ……………………………………………………………………………………………………….

۲-۳-۵-۳ نوع دوستان دانش آموز و ویژگی های آنان ……………………………………………………………………………………….

۲-۳-۵-۴ آموزشی های تقویتی …………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۳-۵-۵ انجام منظم تکالیف درسی در منزل ………………………………………………………………………………………………….

۲-۳-۵-۶ آشنایی والدین با ویژگی های روانی فرزندان ……………………………………………………………………………………..

۲-۳-۵-۷ رفتار معلم و نوع برخورد او در کلاس ………………………………………………………………………………………………

۲-۳-۶ تعریف سرمایه اجتماعی از نگاه صاحب نظران ………………………………………………………………………………………

۲-۳-۷ اهمیت سرمایه اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۳-۸ زمینه تاریخی سرمایه اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………….

۲-۳-۹ ابعاد سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۳-۱۰ شاخص سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۳-۱۰-۱ مشارکت اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۳-۱۰-۲ انسجام اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۴ مقایسه سرمایه اجتماعی با سرمایه فیزیکی و انسانی ……………………………………………………………………………………..

۲-۴-۱ جنبه منفعت اقتصادی سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………………….

۲-۴-۲ جنبه منفعت عمومی سرمایه اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………

۲-۴-۳ نحوه ایجاد ، حفظ و نابودی سرمایه اجتماعی …………………………………………………………………………………………

۲-۴-۳-۱ فروبستگی …………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۴-۳-۲ ثبات …………………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۴-۳-۳ ایدئولوژی …………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۴-۳-۴ عوامل دیگر………………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۵ نقش دولت در ایجاد سرمایه اجتماعی……………………………………………………………………………………………………….

۲-۵-۱ نقش سازمانهای بخش دولتی……………………………………………………………………………………………………………….

۲-۶ پیامدهای مثبت سرمایه اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………….

۲-۷ پیامدهای منفی سرمایه اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………….

۲-۸ سرمایه اجتماعی و حیثیت دموکراتیک گروه های اجتماعی…………………………………………………………………………..

۲-۹ انگیزش……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۹-۱ انواع انگیزش……………………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۹-۲ انگیزش و یادگیری……………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۹-۳ انگیزش و شخصیت…………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۹-۴ عوامل موثر بر انگیزش……………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۹-۴-۱ نقش نیازها و سایق ها……………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۹-۴-۲ اصل تقویت………………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۹-۴-۳ خود پنداره و انگیزش…………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۹-۴-۴ اهمیت دوستان………………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۹-۴-۵ ارتقا انگیزش………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۹-۴-۵-۱ آگاهی شاگردان از هدف های درس…………………………………………………………………………………………….

۲-۹-۴-۵-۲ رفاقت یا رقابت…………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۹-۴-۵-۳ استفاده از شیوه های نوین تدریس…………………………………………………………………………………………………

۲-۹-۴-۵-۴ استفاده بجا از تشویق های کلامی و صراحت بازخورد………………………………………………………………………

۲-۹-۴-۵-۵ آسان به دشوار بودن روال آموزش………………………………………………………………………………………………..

۲-۹-۴-۵-۶ ملموس کردن آموزش……………………………………………………………………………………………………………….

۲-۹-۴-۵-۷ مشارکت در یادگیری توسط فراگیران…………………………………………………………………………………………..

۲-۹-۴-۵-۸ بازخورد به موقع………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۹-۴-۵-۹ تکالیف متناسب با سطح توانایی فراگیر………………………………………………………………………………………….

۲-۹-۴-۵-۱۰ استفاده از مشوق های درونی و بیرونی………………………………………………………………………………………….

۲-۱۰ عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان………………………………………………………………………………………….

۲-۱۰-۱ تاکید بر رشد عقلانی……………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۰-۲ جو عاطفی مدرسه……………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۰-۳ پیش فرض های معلمان در مورد شاگردان……………………………………………………………………………………………

۲-۱۰-۴ نگرش معلم …………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۰-۵ عقب ماندگی آموخته شده………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۰-۶اثرات پیشرف تحصیلی……………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۱ علل ترک تحصیل……………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۲ راه های کاهش شکست در تحصیل………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۳ عوامل موثر بر رشد تحصیلی و حرفه ای…………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۳-۱ ادراک و برداشت نوجوان نسبت به حرفه های مختلف……………………………………………………………………………

۲-۱۳-۲ شرایط اقتصادی و اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۳-۳ تاثیر و نفوذ والدین…………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۳-۴ شخصیت فرد………………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۴ پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۴-۱ انگیزیش………………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲ خود کارامدی…………………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۴-۲-۱ تعریف خودکارامدی……………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۴-۲-۲ انواع خود کارامدی……………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۳ ابعاد خود کارامدی ادراک شده……………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۳-۱ سطح……………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۳-۲ عمومیت………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۳-۳ نیرومندی……………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۴-۲-۴ منابع باورهای خودکارامدی…………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۴-۱ تجارب مسلط………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۴-۲-۴-۲ تجارب جانشینی………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۴-۲-۴-۳ قانع سازی کلامی…………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۴-۲-۴-۴ حالت های فیزیو لوژیکی و هیجانی…………………………………………………………………………………………….

۲-۱۴-۲-۴-۵ تجارب تصویر سازی ذهنی……………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۴-۲-۵ خودکارامدی بالا و پایین………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۴-۲-۶ خودکارامدی ، انگیزش و اسناد……………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۷ جنسیت و خودکارامدی………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۸ خودکارامدی و پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۹ تاثیر زمینه های فرهنگی و اجتماعی روی باورهای خودکارامدی…………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۹-۱ نقش باورهای خودکارامدی در انگیزش افکار و انتخاب اهداف آگاهانه……………………………………………

۲-۱۴-۲-۹-۲ تحلیل تحولی باورهای خودکارامدی در گستره زندگی………………………………………………………………….

۲-۱۴-۲-۱۰ تاثیر بافت خانواده بر باورهای خودکارامدی……………………………………………………………………………………

۲-۱۴-۲-۱۱ تاثیر دوستان و همسالان………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۴-۲-۱۲ نقش مدرسه……………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۱۳ رشد خودکارامدی بواسطه تجارب مرحله گذار نوجوانی…………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۱۴ خودکارامدی مرتبط با بزرگسالی………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۴-۲-۱۵ ارزیابی مجدد خودکارامدی با افزایش سن……………………………………………………………………………………..

۲-۱۴-۲-۱۶ راهبردهای بهبود خودکارامدی…………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۴-۲-۱۷ پیشرفت تحصیلی……………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۴-۲-۱۸ عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرف تحصیلی………………………………………………………………………………………

۲-۱۴-۲-۱۹ رابطه سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………….

۲-۱۵ پیشینه مطالعاتی……………………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۵-۱ مطالعات خارجی……………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۵-۲ مطالعات داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۶ نتیجه گیری از مطالعات انجام شده………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۷ مبانی نظری………………………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۷-۱ نظریه های مربوط به سرمایه اجتماعی…………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۷-۱-۱ نظریه ریمون بودون……………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۷-۱-۲ نظریه ریمون کیوی و لوک وان کامپنهود…………………………………………………………………………………………

۲-۱۷-۱-۳ نظریه کانوی……………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۷-۱-۴ نظریه هارالامپوس………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۷-۱-۵ نظریه لکسون………………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۷-۱-۶ نظریه لنسکی………………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۷-۱-۷ نظریه یان رابرتسون………………………………………………………………………………………………………………………

۲-۱۷-۱-۸ نظریه دیدگاه سنت انتقادی مکتب قدرت…………………………………………………………………………………………

۲-۱۷-۲ نظریه های مربوط به انگیزش تحصیلی…………………………………………………………………………………………………

۲-۱۷-۲-۱ الگوی اتکینسون………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱۷-۲-۲ نظریه مک کلند…………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۷-۲-۳ نظریه مراحل مختلف زندگی(گریوز)……………………………………………………………………………………………..

۲-۱۷-۲-۴ نظریه زیستی – تعلق – رشد…………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۸ چهرچوب نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۸-۱ نظریه مک کللند……………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۸-۲ الگوی اتکینسون……………………………………………………………………………………………………………………………..

۲-۱۸-۳ نظریه پیربوردیو……………………………………………………………………………………………………………………………….

۲-۲۰ مدل نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.