فایل کامل پژوهش جامع درباره خلاقیت (Creativity)؛ بررسی مبانی روانشناختی، اجتماعی و نقش آن در نوآوریهای علمی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش جامع درباره خلاقیت (Creativity)؛ بررسی مبانی روانشناختی، اجتماعی و نقش آن در نوآوریهای علمی دارای ۱۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع درباره خلاقیت (Creativity)؛ بررسی مبانی روانشناختی، اجتماعی و نقش آن در نوآوریهای علمی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع درباره خلاقیت (Creativity)؛ بررسی مبانی روانشناختی، اجتماعی و نقش آن در نوآوریهای علمی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع درباره خلاقیت (Creativity)؛ بررسی مبانی روانشناختی، اجتماعی و نقش آن در نوآوریهای علمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع درباره خلاقیت (Creativity)؛ بررسی مبانی روانشناختی، اجتماعی و نقش آن در نوآوریهای علمی :
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : ۱۱۹ صفحه
خلاقیت creativity خلاقیت
و شکار ایده ها اهداف یادگیری پذیرش شرکت کننده : جسارت اعمال تغییر در حیات پیرامون
یادسپاری دانش : آشنایی با خلاقیت و نواوری ( مفاهیم ف نظرات و الگوها )
ارتقاء مهارت : ایفای نقش در قالب فرد خلاق و نواور
گام ۱ :
آمادگی و تصمیم راسخ برای ورود به دنیایی کسب و کار گام ۲ :
کارآفرینی ( مفاهیم ، نظریه ف الگو ها ) گام ۳ :
نوآوری گام ۴ :
شناسایی و ارزیابی فرصت گام ۵ :
طرح کسب و کار گام ۶ :
تاسیس و راه اندازی گام ۷ :
تثبیت و اداره کسب و کار کارکرد خلاقیت و نوآوری در فرایند کارآفرینی چیست؟ گام ۱ :
آمادگی و تصمیم راسخ برای ورود به دنیایی کسب و کار گام ۲ :
کارآفرینی ( مفاهیم ، نظریه ف الگو ها ) گام ۳ :
نوآوری گام ۴ :
شناسایی و ارزیابی فرصت گام ۵ :
طرح کسب و کار گام ۶ :
تاسیس و راه اندازی گام ۷ :
تثبیت و اداره کسب و کار ضرورت خلاقیت هزینههای پیش بینی نشده
عرضه بیموقع و غلط
فروش یا سود کمتر از حد مورد انتظار
قابلیت جانشینی با محصولات ارزانتر
تولید قبل از آزمایش بازار
درنگ زیاد در ورود به بازار
مشابهت با کالاهای موجود
از دست دادن کیفیت اولیه علل شکست محصولات جدید
۷۵% در ابتدای کار رقابت خارجی
مشکلات طراحی و مسائل حقوقی
کوچک بودن بازار
ضعف تبلیغات
عدم شناخت بازار
کانالهای توزیع غلط
گران بودن
شتاب زیاد برای ورود به بازار با محصولات ناقص علل شکست محصولات جدید I=A.V
Information
Intelligence Add value
Idea فرمول جدید موفقیت ۳ امروزه رمز بقا خلاقیت است.نوآور باشید و یا محو شوید خلاقیت رمز کمال و رسیدن به مقام خلیفه الهی است.بیزارم از آن کهنه خدایی که تو داری هر لحظه مرا تازه خدایی دگر استهمه چیز را باید بجویی تا بیایی ولی خدا را باید بیابی تا بجویی کار کردهای خلاقیت ، نوآوری و کارآفرینی خلاقیت نوآوری ایده ، نیاز ، فرصت ایده + نیاز = فرصت خلاقیت نوآوری نیاز + ایده = فرصت خلاقیت نوآوری ایده ، نیاز ، فرصت خلاقیت
خاستگاه خلاقیت
تیپ شناسی خلاقیت
خلاقیت ( سن ، جنس ، تحصیلات و … )
تکنیکهای خلاقیت تعریف خلاقیت خلق یک چیز نو، باارزش وممکن نتیجه خلاقیت: باارزش نو ممکن خلق خلاقیت، تابعی از تخصص، تفکر خلاق و انگیزش عناصر خلاقیت: تخصص مهارتهای
تفکر خلاق انگیزش خلاقیت تخصص: در برگیرنده تمامی چیزهایی است که یک شخص در حوزه کلی کار خود میداند
و می تواند انجام دهد. (دانش فنی، شیوه کار و روشن بینی) مهارتهای تفکر خلاق: مشخص کننده میزان انعطاف و قدرت ابتکار افراد در رویکرد نسبت به مسائل است. انگیزش: محرکه درونی یا بیرونی که فرد را به انجام عمل یا اقدامی ترغیب می نماید. انگیزش درونی: احساس و علاقه باطنی برای انجام کاری است انگیزش بیرونی: از ورای یک شخص نشأت می گیرد که می تواند به دست آوردن پاداش یا اجتناب از تنبیه باشد. نکته: انگیزش درونی برای خلاقیت اهمیت بیشتری دارد، اما انگیزش بیرونی اغلب
به مسائل محیطی کسب و کار مرتبط می باشد. چهار نوع نوآوری
چهار نوع اصلی نوآوری(حاصل یا نتیجه تلاش نوآوری) وجود دارد:
۱- محصول
۲- فرآیند
۳- بازاریابی
۴- منابع نوآوری محصول
به محصولات یا خدمات جدید یا ارتقای محصولات یا خدمات قبلی، می انجامد.
نوآوری فرآیند
به فرآیندهای بهبود یافته در سازمان – برا ی مثال، در
بخش های عملیات، مدیریت منابع انسانی، امور مالی- منتج می شود
نوآوری بازاریابی
به کارکردهای بازاریابی تبلیغ، قیمت گذاری و توزیع و همچنین دیگر کارکردهای محصول به غیر از توسعه محصول (مانند پسته بندی یا تبلیغات) مربوط می شود.
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 