فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش آن در توسعه پایدار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش آن در توسعه پایدار دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش آن در توسعه پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش آن در توسعه پایدار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش آن در توسعه پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی؛ تحلیل پیشینه علمی و نقش آن در توسعه پایدار :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲ـ۱ـ مقدمه………………………………………………………………………………………… ۱۴

۲ـ۲ـ انواع تعهد سازمانی………………………………………………………………………………… ۱۷

۲ـ۲ـ۱ـ تعهد نسبت به سازمان…………………………………………………………………………………….. ۱۸

۲ـ۲ـ۲ـ تعهد نسبت به مشتری…………………………………………………………………………………….. ۱۸

۲ـ۲ـ۳ـ تعهد نسبت به خود………………………………………………………………………………………… ۱۸

۲ـ۲ـ۴ـ تعهد نسبت به مردم……………………………………………………………………………………….. ۱۹

۲ـ۲ـ۵ـ تعهد نسبت به وظیفه یا تکلیف…………………………………………………………………………. ۱۹

۲ـ۳ـ عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی………………………………………………………………………………… ۲۰

۲ـ۳ـ۱ـ ویژگی‌های شخصی مؤثر بر تعهد سازمانی…………………………………………………………… ۲۰

۲ـ۳ـ۲ـ خصوصیات شغلی و تعهد سازمانی……………………………………………………………………. ۲۱

۲ـ۳ـ۳ـ تأثیر روابط گروهی و رابطه با رهبر بر تعهد سازمانی………………………………………………. ۲۱

۲ـ۳ـ۴ـ ویژگی‌های سازمان و تعهد سازمانی……………………………………………………………………. ۲۲

۲ـ۴ـ وضعیت نقش و تعهد سازمانی…………………………………………………………………………….. ۲۳

۲ـ۵ـ تعریف مسئولیت اجتماعی…………………………………………………………………………………… ۲۸

۲ـ ۶ـ اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی……………………………………………………………………….. ۳۰

۲ـ ۶ـ۱ـ مبانی فلسفی دیدگاه‌های مسئولیت اجتماعی………………………………………………………… ۳۲

۲ـ ۶ـ۲ـ دیدگاه کلاسیک…………………………………………………………………………. ۳۳

۲ـ ۶ـ۳ـ انتقادهای وارده به دیدگاه کلاسیک……………………………………………………………………. ۳۳

۲ـ ۶ـ۴ـ دیدگاه مسئولیت‌پذیری…………………………………………………………………………………… ۳۴

۲ـ ۶ـ۵ـ دیدگاه عمومی‌………………………………………………………………………… 34

۲ـ۷ـ دیدگاه‌های موافقان و مخالفان مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها…………………………………………. ۳۵

۲ـ۷ـ۱ـ تغییر نیازها و توقعات عمومی…………………………………………………………………………… ۳۵

۲ـ۷ـ۲ـ التزام اخلاقی……………………………………………………………………………… ۳۵

۲ـ۷ـ۳ـ حفظ منابع محدود…………………………………………………………………………………………. ۳۶

۲ـ۷ـ۴ـ محیط اجتماعی بهتر……………………………………………………………………………………….. ۳۶

۲ـ۷ـ۵ـ حفظ منافع بلندمدت………………………………………………………………………………………. ۳۶

۲ـ۷ـ ۶ـ ممانعت از گسترش قوانین و مقررات دولتی……………………………………………………….. ۳۷

۲ـ۷ـ۷ـ تعادل بین مسئولیت و قدرت……………………………………………………………………………. ۳۷

۲ـ۷ـ ۸ ـ وابستگی متقابل نظام‌اند…………………………………………………………………………………. ۳۷

۲ـ۷ـ۹ـ کمک در حل مشکلات اجتماعی……………………………………………………………………….. ۳۸

۲ـ۷ـ۱۰ـ بهبود چهره عمومی‌………………………………………………………………………………………. 38

۲ـ۷ـ۱۱ـ جلب منابع ارزشمند سازمان‌ها…………………………………………………………………………. ۳۸

۲ـ۷ـ۱۲ـ پیش‌گیری بهتر از درمان………………………………………………………………………………… ۳۹

۲ـ ۸ ـ دلایل مخالفان مسئولیت اجتماعی……………………………………………………………………….. ۳۹

۲ـ ۸ ـ۱ـ لزوم کسب حداکثر سود………………………………………………………………………………… ۳۹

۲ـ ۸ ـ۲ـ تعدد هدف‌های سازمان…………………………………………………………………………………. ۳۹

۲ـ ۸ ـ۳ـ هزینه مشارکت اجتماعی……………………………………………………………………………….. ۴۰

۲ـ ۸ ـ۴ـ تضعیف تراز پرداخت‌های بین‌المللی………………………………………………………………… ۴۰

۲ـ ۸ ـ۵ـ برخورداری سازمان‌ها از قدرت کافی……………………………………………………………….. ۴۰

۲ـ ۸ ـ ۶ـ فقدان مهارت‌های اجتماعی…………………………………………………………………………… ۴۱

۲ـ ۸ ـ۷ـ عدم «حساب پس‌دهی»…………………………………………………………………………………. 41

۲ـ ۸ ـ ۸ ـ ناتوانی شرکت‌ها در انتخاب گزینه‌های اخلاقی…………………………………………………. ۴۱

۲ـ۹ـ استراتژی‌های انجام مسئولیت اجتماعی…………………………………………………………………… ۴۲

۲ـ۹ـ۱ـ اجابت قانون……………………………………………………………………………. ۴۲

۲ـ۹ـ۲ـ پاسخگویی بیش از خواسته قانون……………………………………………………………………….. ۴۲

۲ـ۹ـ۳ـ مخالفت اجتماعی………………………………………………………………………… ۴۳

۲ـ۹ـ۴ـ التزام اجتماعی…………………………………………………………………….. ۴۳

۲ـ۹ـ۵ـ پاسخگویی اجتماعی……………………………………………………………………………………….. ۴۴

۲ـ۹ـ ۶ـ مساعدت اجتماعی………………………………………………………………………………………… ۴۴

۲ـ۱۰ـ ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمان………………………………………………………………………….. ۴۴

۲ـ۱۱ـ سطوح مسئولیت اجتماعی…………………………………………………………………………………. ۴۵

۲ـ۱۲ـ مدل‌های مسئولیت اجتماعی سازمان……………………………………………………………………… ۴۶

۲ـ۱۲ـ۱ـ مدل مسئولیت اجتماعی دیویس……………………………………………………………………….. ۴۶

۲ـ۱۲ـ۲ـ مدل سه‌بعدی مسئولیت اجتماعی کارول…………………………………………………………….. ۴۸

۲ـ۱۳ـ سیر تکاملی پاسخگویی اجتماعی سازمان………………………………………………………………. ۴۹

۲ـ۱۴ـ مرحله خط‌مشی………………………………………………………………………. ۵۰

۲ـ۱۵ـ مرحله یادگیری…………………………………………………………………….. ۵۰

۲ـ ۱۶ـ مرحله تعهد سازمانی………………………………………………………………………………………. ۵۱

۲ـ۱۷ـ مشکلات پذیرش و ایفای مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها…………………………………………….. ۵۱

۲ـ۱۸ـ روش‌های توجیهی مدیران در عدم انجام مسئولیت اجتماعی………………………………………. ۵۲

۲ـ۱۸ـ۱ـ «این کار واقعاً غیرقانونی و غیراخلاقی نیست»…………………………………………………….. 52

۲ـ۱۸ـ۲ـ «این به نفع من (به نفع سازمان) است»………………………………………………………………. 52

۲ـ۱۸ـ۳ـ «هیچ‌کس نخواهد فهمید»……………………………………………………………………………….. 52

۲ـ۱۸ـ۴ـ «ازآنجایی‌که این کار به سازمان کمک می‌کند، سازمان از غیراخلاقی بودن آن چشم‌پوشی کرده، در عوض از من حمایت می‌کند»………… 53

۲ـ۱۸ـ۵ـ «همه این کار را انجام می‌دهند»……………………………………………………………………….. 53

۲ـ ۱۹ـ چه کسی از انجام مسئولیت اجتماعی سود می‌برد؟…………………………………………………. ۵۳

۲ـ۲۰ـ مدیریت مسائل اجتماعی…………………………………………………………………………………… ۵۴

۲ـ۲۱ـ به‌سوی مسئولیت اجتماعی بیشتر…………………………………………………………………………. ۵۵

۲ـ۲۲ـ تأثیرات توجه به مسئولیت اجتماعی در سازمان……………………………………………………….. ۵۸

۲ـ۲۲ـ۱ـ جلوگیری از غفلت مدیریت سازمان نسبت به محیط……………………………………………… ۵۸

۲ـ۲۲ـ۲ـ ایجاد مدیریت اثربخش………………………………………………………………………………….. ۵۸

۲ـ۲۲ـ۳ـ افزایش عظمت، اعتبار و شهرت سازمان و بهبود چهره عمومی سازمان………………………. ۵۹

۲ـ۲۲ـ۴ـ ارائه خدمت مؤثر به مردم……………………………………………………………………………….. ۵۹

۲ـ۲۲ـ۵ـ مانع گریبان‌گیرشدن مشکلات جامعه به سازمان……………………………………………………. ۶۰

۲ـ۲۲ـ ۶ـ ایجاد توازن بین تعهدات و وظایف مختلف سازمان و مدیریت………………….. ۶۰

۲ـ۲۲ـ۷ـ مانع وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیر به جامعه و بهبود وضع جامعه…………………………. ۶۰

۲ـ۲۲ـ ۸ ـ فراهم‌شدن زمینه ایجاد پاسخگویی اجتماعی در سازمان……………………………………….. ۶۱

۲ـ۲۲ـ۹ـ موفقیت، ادامه بقا سازمان و توسعه پایدار سازمان…………………………………………………. ۶۱

۲ـ۲۲ـ۱۰ـ مانع از بین رفتن ارزش‌های انسانی و اخلاقی……………………………………………………. ۶۲

۲ـ۲۲ـ۱۱ـ برقراری تعادل بین مسئولیت و قدرت سازمان…………………………………………………… ۶۳

۲ـ۲۲ـ۱۲ـ بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه…………………………………………………………………….. ۶۳

۲ـ۲۲ـ۱۳ـ نائل‌شدن سازمان به اهداف و منافع بلندمدت…………………………………………………….. ۶۳

۲ـ۲۲ـ۱۴ـ کاهش دخالت‌های دولت…………………………………………………………………………….. ۶۴

۲ـ۲۲ـ۱۵ـ باعث هماهنگ‌شدن سازمان‌ها با تغییر نیاز‌ها و توقعات عمومی………………………………. ۶۵

۲ـ۲۲ـ ۱۶ـ حفظ منابع محدود ……………………………………………………………………………………. ۶۶

۲ـ۲۲ـ۱۷ـ ایجاد شاخص ارزیابی مدیران……………………………………………………………………….. ۶۶

۲ـ۲۳ـ اخلاق و اخلاق کار…………………………………………………………………………………………. ۶۶

۲ـ۲۴ـ مسئولیت اجتماعی و اخلاق کار………………………………………………………………………….. ۶۸

۲ـ۲۵ـ خودکنترلی در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی…………………………………………………………. ۶۹

۲ـ ۲۶ـ پیشینه پژوهشی…………………………………………………………………… ۷۲

۲ـ ۲۶ـ۱ـ تأثیر مسؤولیت اجتماعی سازمان بر تعهد سازمانی……………………………………………….. ۷۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.