فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانه‌های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانه‌های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانه‌های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانه‌های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانه‌های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانه‌های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲-۱. مقدمه. ۱۱

۲-۲. مفهوم شناسی گردشگری.. ۱۱

۲-۳. انواع دیدگاه‌ها در باب گردشگری.. ۱۳

۲-۴. وضعیت گردشگری در ایران.. ۱۴

۲-۴-۱. گردشگری در سال‌های پیش از انقلاب اسلامی.. ۱۴

۲-۴-۲. گردشگری بعد از انقلاب انقلاب اسلامی.. ۱۵

۲-۴-۳. گردشگری در برنامه‌های توسعه. ۱۶

۲-۴-۳-۱. برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (۷۲-۱۳۶۸) ۱۷

۲-۴-۳-۲. برنامه دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (۷۹-۱۳۷۴) ۱۸

۲-۴-۴. برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (۱۳۸۳-۱۳۷۹) ۱۹

۲-۴-۵. برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (۱۳۸۸-۱۳۸۴) ۲۰

۲-۵. عوامل موثر بر جذب گردشگری.. ۲۲

۲-۵-۱. بازاریابی.. ۲۲

۲-۵-۲. تبلیغات… ۲۴

۲-۶. رویکردهای نظری گردشگری.. ۲۴

۲-۶-۱. رویکرد سیستمی.. ۲۴

۲-۷. مدل­های گردشگری.. ۲۷

۲-۸. دیدگاه سازمان جهانی گردشگری.. ۲۹

۲-۸-۱. دیدگاه لیپر. ۳۰

۲-۸-۲. دیدگاه گان.. ۳۱

۲-۸-۳. دیدگاه بریونز، تجیدا و مورالس…. ۳۳

۲-۸-۴. دیدگاه کاسپار ۳۴

۲-۸-۵. دیدگاه هولدن.. ۳۵

۲-۹. گردشگری و رسانه. ۳۶

۲-۹-۱. انواع رسانه از بُعد گردشگری.. ۳۷

۲-۹-۲. رسانه ­های محرک گردشگری.. ۳۸

۲-۹-۲-۱. کتابهای راهنما ۳۹

۲-۹-۲-۲. رادیو. ۳۹

۲-۹-۲-۳. تلویزیون.. ۴۰

۲-۱۰. فناوری اطلاعات و گردشگری.. ۴۱

۲-۱۰-۱. گردشگری الکترونیکی.. ۴۳

۲-۱۱. پیشینه تحقیق.. ۴۶

۲-۱۱-۱. پیشینه داخلی.. ۴۶

۲-۱۱-۲. پیشینه خارجی ۴۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.