فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانههای الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانههای الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانههای الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانههای الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانههای الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی نظری نقش رسانههای الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی؛ تحلیل پیشینه علمی و اثرات فرهنگی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
۲-۱. مقدمه. ۱۱
۲-۲. مفهوم شناسی گردشگری.. ۱۱
۲-۳. انواع دیدگاهها در باب گردشگری.. ۱۳
۲-۴. وضعیت گردشگری در ایران.. ۱۴
۲-۴-۱. گردشگری در سالهای پیش از انقلاب اسلامی.. ۱۴
۲-۴-۲. گردشگری بعد از انقلاب انقلاب اسلامی.. ۱۵
۲-۴-۳. گردشگری در برنامههای توسعه. ۱۶
۲-۴-۳-۱. برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (۷۲-۱۳۶۸) ۱۷
۲-۴-۳-۲. برنامه دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (۷۹-۱۳۷۴) ۱۸
۲-۴-۴. برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (۱۳۸۳-۱۳۷۹) ۱۹
۲-۴-۵. برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (۱۳۸۸-۱۳۸۴) ۲۰
۲-۵. عوامل موثر بر جذب گردشگری.. ۲۲
۲-۵-۱. بازاریابی.. ۲۲
۲-۵-۲. تبلیغات… ۲۴
۲-۶. رویکردهای نظری گردشگری.. ۲۴
۲-۶-۱. رویکرد سیستمی.. ۲۴
۲-۷. مدلهای گردشگری.. ۲۷
۲-۸. دیدگاه سازمان جهانی گردشگری.. ۲۹
۲-۸-۱. دیدگاه لیپر. ۳۰
۲-۸-۲. دیدگاه گان.. ۳۱
۲-۸-۳. دیدگاه بریونز، تجیدا و مورالس…. ۳۳
۲-۸-۴. دیدگاه کاسپار ۳۴
۲-۸-۵. دیدگاه هولدن.. ۳۵
۲-۹. گردشگری و رسانه. ۳۶
۲-۹-۱. انواع رسانه از بُعد گردشگری.. ۳۷
۲-۹-۲. رسانه های محرک گردشگری.. ۳۸
۲-۹-۲-۱. کتابهای راهنما ۳۹
۲-۹-۲-۲. رادیو. ۳۹
۲-۹-۲-۳. تلویزیون.. ۴۰
۲-۱۰. فناوری اطلاعات و گردشگری.. ۴۱
۲-۱۰-۱. گردشگری الکترونیکی.. ۴۳
۲-۱۱. پیشینه تحقیق.. ۴۶
۲-۱۱-۱. پیشینه داخلی.. ۴۶
۲-۱۱-۲. پیشینه خارجی ۴۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 