فایل کامل پژوهش مدیریت روابط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل علمی راهبردها، فناوریها و نقش آن در توسعه کسبوکار
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش مدیریت روابط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل علمی راهبردها، فناوریها و نقش آن در توسعه کسبوکار دارای ۵۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مدیریت روابط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل علمی راهبردها، فناوریها و نقش آن در توسعه کسبوکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مدیریت روابط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل علمی راهبردها، فناوریها و نقش آن در توسعه کسبوکار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مدیریت روابط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل علمی راهبردها، فناوریها و نقش آن در توسعه کسبوکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش مدیریت روابط با مشتریان (CRM)؛ تحلیل علمی راهبردها، فناوریها و نقش آن در توسعه کسبوکار :
مقدمه:
nهمه محصولات شما زودگذر و فانی هستند،تنها مشتریان واقعی و همیشگی هستند.
دان پیترز و مارتا راجرز،“آینده بازاریابی تک به تک“
nبیشتر مشتریان ناراضی شما،منبع اصلی یادگیری شما هستند.
بیل گیتس،مدیرعامل شرکت میکروسافت
nدر دهه ۱۹۸۰،ما هر فردی رو یک مشتری می دیدیم.در دهه ۱۹۹۰ و بعد از آن ما باید هر مشتری را یک فرد ببینیم.
جک ولش،مدیر ارشد اجرایی شرکت جنرال الکتریک
بازاریابی نوین؛مشتری در مرکز فعالیتهای بازاریابی:
nدر حالی که دهها سال پیش هنری فورد در مورد مشتریان گفت: «هر رنگ اتومبیل که بخواهند به آنان خواهد داد به شرط آن که سیاه باشد»,امروزه تولیدکنندگان اتومبیل در کشورهای صنعتی از مشتریان میخواهند با استفاده از چراغ جادوی خود- کامپیوترهای خانگی- آنها را در محل احضار نمایند تا همچون علاءالدین دست به سینه از محضر مشتری خواهش کنند نه تنها رنگ بلکه مدل چراغ, سپر و… اتومبیل موردنیازشان را مشخص کنند تا در کوتاهترین زمان آن را طبق سفارش،در محل مورد نظر تحویل دهند.
CRM چیست؟
nمجموعه جامعی از فرآیندها و تکنولوژیها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی،فروش و خدمات،صرفنظر از نوع کانالهای ارتباطی
برنت فری؛مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی شرکت نرم افزاری اونیکس
nمدیریت روابط با مشتریان یک استراتژی تجاری به منظور انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت در دراز مدت است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 