فایل کامل پژوهش جامع درباره نقش و پیامدهای پیامک (SMS) در تحول ارتباطات انسانی و فناوری‌های نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش جامع درباره نقش و پیامدهای پیامک (SMS) در تحول ارتباطات انسانی و فناوری‌های نوین دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش جامع درباره نقش و پیامدهای پیامک (SMS) در تحول ارتباطات انسانی و فناوری‌های نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش جامع درباره نقش و پیامدهای پیامک (SMS) در تحول ارتباطات انسانی و فناوری‌های نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش جامع درباره نقش و پیامدهای پیامک (SMS) در تحول ارتباطات انسانی و فناوری‌های نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش جامع درباره نقش و پیامدهای پیامک (SMS) در تحول ارتباطات انسانی و فناوری‌های نوین :

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۲۰ صفحه

بررسی تأثیرات SMS در حوزه ارتباطات چشم انداز مقدمه
تاریخچه SMS
آمار
کارکردهای SMS و اثرات آن در حوزه ارتباطات
کارکردهای سیاسی
کارکرد تبلیغاتی
اثرات فردی
اثرات اجتماعی
نتیجه گیری ۱۱دی ۱۳۸۷ ۲ بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا – خلف بیگی – زعفرانچی مقدمه

معنای ارتباط: فرایند انتقال پیام از سوی فرستنده برای گیرنده
SMS: Short Message Service سرویس پیام کوتاه
۱۱دی ۱۳۸۷ ۳ بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا – خلف بیگی – زعفرانچی تاریخچه SMS تولد: ۳ دسامبر ۱۹۹۲ میلادی (۱۳۷۱ هجری شمسی)
ورود به عرصه تجارت: در سال ۱۹۹۵ میلادی (۱۳۷۴ هجری شمسی)
فراگیر شدن: آوریل سال ۱۹۹۹ میلادی (۱۳۷۸ هجری شمسی)
ورود به ایران: اواخر سال ۱۳۸۱ هجری شمسی ۱۱دی ۱۳۸۷ ۴ بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا – خلف بیگی – زعفرانچی آمار SMS در ایران و جهان ۱۱دی ۱۳۸۷ ۵ بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا – خلف بیگی – زعفرانچی چه کسانی بیشتر SMS می زنند؟ ۹۰% نوجوانان
۷۸% افراد ۲۴-۱۸ سال ۱۱دی ۱۳۸۷ ۶ بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا – خلف بیگی – زعفرانچی چشم انداز مقدمه
تاریخچه SMS
آمار
کارکردهای SMS و اثرات آن در حوزه ارتباطات
کارکردهای سیاسی
کارکرد تبلیغاتی
اثرات فردی
اثرات اجتماعی
نتیجه گیری ۱۱دی ۱۳۸۷ ۷ بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا – خلف بیگی – زعفرانچی کارکردهای سیاسی SMS کنترل اجتماعی سیاستمداران از طریق ارسال SMSهای طنز
مثال: سهمیه بندی بنزین
تحکیم روابط سیاسی مردم و سیاستمداران از طریق ارسال پیامهای تبلیغی
مثال: انتخابات
اطلاع رسانی سیاسی ۱۱دی ۱۳۸۷ ۸ بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا – خلف بیگی – زعفرانچی کارکردهای سیاسی SMS (ادامه) ایجاد شبکه اجتماعی جدید و نامرئی!
مثال: انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴
فضایی آزاد برای شکستن محدودیت ها و انتقادات سیاسی
نظر خانم پریسا دزفولیان
”فراوانی و تنوع پیام‌های کوتاه به گونه‌ای است که می‌توان تاکید کرد SMS در ایران از کارکرد اصلی خود خارج شده و کارکردی کاملاً سیاسی و فرهنگی پیدا کرده است“.
نظر دکتر بابک خبیری
شناختن نبض تحولات جامعه با بررسی و تحلیل SMSها
۱۱دی ۱۳۸۷ ۹ بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا – خلف بیگی – زعفرانچی کارکرد تبلیغاتی SMS تبلیغات: انتشار و ترویج ایده یا ایده هایی خاص در زمینه های مردمی، تجاری و سیاسی
استقبال کارخانجات، بانک ها، مراکز فرهنگی و دینی
نوعی ورود به وسایل شخصی برای سودجویی ۱۱دی ۱۳۸۷ ۱۰ بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا – خلف بیگی – زعفرانچی مزایای استفاده از SMS به عنوان رسانه تبلیغات مستقیم و بدون واسطه
حتما به دست مشتری می رسد.
مشتری به دلیل کوتاه بودن، تبلیغ را می خواند.
طراحی ساده
در فاصله زمانی کوتاه تبلیغ برای افراد زیادی فرستاده می شود
هزینه کم
حدود ۰/۶ هزینه تبلیغات تلویزیونی ۱۱دی ۱۳۸۷ ۱۱ بررسی تاثیرات SMS در حوزه ارتباطات، بهنیا – خلف بیگی – زعفرانچی چشم انداز مقدمه
تاریخچه SMS


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.