فایل کامل مطالعه راهکارهای نوین افزایش فروش در بازارهای رقابتی؛ تحلیل علمی استراتژیها و مدلهای بازاریابی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه راهکارهای نوین افزایش فروش در بازارهای رقابتی؛ تحلیل علمی استراتژیها و مدلهای بازاریابی دارای ۱۰۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه راهکارهای نوین افزایش فروش در بازارهای رقابتی؛ تحلیل علمی استراتژیها و مدلهای بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه راهکارهای نوین افزایش فروش در بازارهای رقابتی؛ تحلیل علمی استراتژیها و مدلهای بازاریابی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه راهکارهای نوین افزایش فروش در بازارهای رقابتی؛ تحلیل علمی استراتژیها و مدلهای بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه راهکارهای نوین افزایش فروش در بازارهای رقابتی؛ تحلیل علمی استراتژیها و مدلهای بازاریابی :
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : ۱۰۰ صفحه
راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی ”هیچ فردی کارشناس فروش متولد نمی شود بلکه تربیت می شود. فروش ذاتی نیست بلکه اکتسابی است.” رفتار فروش شکر خنده ای انگبین می فروخت
که دل ها ز شیرینی اش می بسوخت
نباتی میان بسته چون نیشکر
بر او مشتری از مگس بیشتر
گر او زهر برداشتی فی المثل
بخوردندی از دست او چون عسل
سعدی ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر ۱- چرا مردم از من می خرند؟ (علل وعوامل خرید مشتریان از من)
۲- چرا مردم از من نمی خرند؟( علل وعوامل عدم خرید مشتریان از من)
۳- چه کنم که مردم بیشتر از من بخرند؟ ( راه کارها وروشهای افزایش خرید از من ونخریدن از رقبای من) ۴- چرا من از فروشنده خاصی میخرم؟
۵-چرا من از فروشنده خاصی نمیخرم؟
۶-فروشنده خاص چه باید انجام دهد تا من از او بیشتر بخرم؟ ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر ۷- مهمترین علل وعوامل موفقیت فروشندگان موفق چه بوده است؟
۸- مهمترین علل وعوامل موفقیت من چه بوده اند؟
۹- مجموعه عوامل وعلل خرید یا عدم خرید کدامند؟
ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر
۱۰-چگونه با استفاده از عوامل شناسائی شده خرید یا عدم خرید ،به اهداف بازاریابی و وظایف فروش خود سریعتر وبهتر دست یابم؟
ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر اهداف اساسی بازاریابی عبارتند از : تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید بیشتر
جذب و جلب خریداران کلیدی رقبا
جذب و جلب مشتریان ومصرف کنندگان جدید وبالقوه
بازگرداندن مشتریان ناراضی و از دست داده ROOSTA
مدیریت ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط پایدار با ذینفعان .
جایگاه سازی ، شناسه (برند) معتبر وخوشنامی در بازار . ROOSTA اهداف اساسی بازاریابی عبارتند از : فروش را با شعار و باور
KEEP IT SIMPLE SOLUTIONS
یعنی
حفظ راه حلها وگامها ی ساده آغاز و دنبال کنید تا موفق شوید KISS
KEEP IT SATISFYING SELLING
فروش رضایتمندانه
KEEP IT SUSTAINABLE SELLING
فروش پایدار
KEEP IT SUPERIOR SELLING
فروش برتر چرا مشتری محصولی را میخرد؟ تأمین ظواهر مورد نظر امکان دستیابی و خرید راحت تأمین نیازهای روانی انواع فایده ها یا مطلوبیت محصولات از نظر مشتریان زمان دستیابی و خرید دلخواه اطلاع رسانی کافی محل دستیابی و خرید مطلوب چرا مشتری محصولی را نمیخرد؟ مخاطرات و صدمات فیزیکی مخاطرات و صدمات اجتماعی
مخاطرات و صدمات مالی
ریسکها و مخاطرات از نظر مشتریان مخاطرات و صدمات روانی مخاطرات وصدمات اجرائی Service
Switching
behavior مدل چهار «ع» موفقیت عُرضه عشق عمل عقیده رزم عزم حزم نظم فروش
موثر ROOSTA صراحت صداقت صمیمیت صحت ارتباط
موثر ROOSTA ترمیم تلقین تعلیم تمرین الزامات
تحول ROOSTA نهاد نیاز نگرش نیت عناصر
رفتار ROOSTA مدل «کار» ابتکار پیکار پشتکار کار مدل« سازندگی وبالندگی» پیوستگی دلبستگی همبستگی شایستگی موتور شش سیلندر فروش دانش کسب و کار دانش صنعت دانش جامعه دانش محصول دانش فروش نگرش حرفه ای تداوم تحول تعهد توکل تکامل تعلق تخصص ROOSTA حرفه ای کیست؟ توکل
اعتقاد به خداوند برای حفظ آرامش در برابر ناملایمات و سختی ها
تعهد
پای بندی به اصول، قواعد، ضوابط، ارزشها، اخلاق و فرهنگ مربوطه
تخصص
استفاده از دانش وتجربه ومعلومات روز در حرفه ROOSTA تعلق
شور و اشتیاق و عشق و علاقه به حرفه
تداوم
پیگیری، پشتکار، حضور و ارتباط دائم و همیشگی در حرفه ROOSTA تحول
پویایی ،تغییر ، دگرگونی وسازگاری با تحولات وشرایط روز
تکامل
سیری ناپذیری درکسب دانش و تجربه و تلاش برای رسیدن به اوج ROOSTA شش یار مدیران چی؟ What
چون؟ How
چرا؟ Why
کی؟ Who
کی؟ When
کجا؟ Where ROOSTA مدل ارتباطی و نیاز شناسی …
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 