فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی طراحی صنعتی؛ بررسی اصول خلاقیت، فرآیندهای تولید و کاربردهای نوین در ۱۸ صفحه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی طراحی صنعتی؛ بررسی اصول خلاقیت، فرآیندهای تولید و کاربردهای نوین در ۱۸ صفحه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی طراحی صنعتی؛ بررسی اصول خلاقیت، فرآیندهای تولید و کاربردهای نوین در ۱۸ صفحه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی طراحی صنعتی؛ بررسی اصول خلاقیت، فرآیندهای تولید و کاربردهای نوین در ۱۸ صفحه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی طراحی صنعتی؛ بررسی اصول خلاقیت، فرآیندهای تولید و کاربردهای نوین در ۱۸ صفحه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی طراحی صنعتی؛ بررسی اصول خلاقیت، فرآیندهای تولید و کاربردهای نوین در ۱۸ صفحه :

تحقیق در مورد مبانی طراحی صنعتی

بخش های مرتبط با طراحی محصول:

طراحی محصول:۱-هزینه ها

۲-تولید

۳-عملکرد

۴-تطبیق با انسان

۵-فروش و نوآوری

۶-نیاز بازار

۷-توزیع

ویژگی هایی که یک محصول باید دارا باشد:

طراحی محصول:۱-عملکرد مستقبل

۲-نیاز معین

۳-تولید انبو

۳تفکر عمده در طراحی صنعتی(۳ شیوه ی کار طراحی صنعتی)

تفکر اول:۱-توجه بیشتر به منافع کارفرما به جهت تضمین سودآوری طرح

۲-تمرکز طراحی به روی امکانات اقتصادی و تکنولوژی کارفرما

تفکر دوم:۱-توجه بیشتر به فرهنگ موجود سلیقه ها و خواسته های قشر استفاده گر

۲-تمرکز طراحی روی علایق قشر استفاده گر

تفکر سوم:۱-توجه به تفکرات پیشتاز و همچنین خلق محصولاتی که بتواند علت های موجود را بشکافد.

۲-تمرکز طراحی بر روی بعد های استتیکی و توسعه ی اجتماعی و فرهنگی جامعه.

ساختار برند: ۱-برند یکپارچه

۲-برند تائیدی

۳-برند کالا

۴-برند چتری

برند یکپارچه:استفاده از یک نام به جهت معرفی کلیه فعالیت ها

برند تائیدی:استفاده از یک برند زیر شاخه به همراه برند والد به جهت تائید.

برند کالا:استفاده از برند زیر شاخه،برند زیر شاخه برای استفاده مشتریان و برند والد برای استفاده واسطه گران-شرکا -کارمندان و کارفرما.

برند چتری:ایجاد یک پل یا پوشش دهی برند های زیر شاخه توسط برند مولد.

این شیوه کار طراحان آوانکارد وپیشتاز است و حتی ممکن است دارای توجیه اقتصادی است.

۱-نفر اول قشر استفاده گر

۲-تولید کننده وسرمایه گذار

۳-منتقدان نظام سرمایه داری

۴-طراحان

۵-مدافعان حقوق استفاده گر

کار:جریان تبدیلی است که در آن ایده ای جهت رفع نیازی به صورت شی مورد استفاده در می آید.انسان در جریان کاری خود با تاثی گذاری بر اشیائی که در طبیعت وجود دارند می کوشد تا آنها را به اشیاء کمال مطلوب تبدیل کند.

هدف رفع نیاز است.

نیازفردی نیاز جمعی؟

جامعه صنعتی چگونه نیازی را می طلبد؟

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.