فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله واسط تغذیه القایی دوطرفه؛ تحلیل نقش آن در سیستمهای V2G برای وسایل نقلیه الکتریکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله واسط تغذیه القایی دوطرفه؛ تحلیل نقش آن در سیستمهای V2G برای وسایل نقلیه الکتریکی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله واسط تغذیه القایی دوطرفه؛ تحلیل نقش آن در سیستمهای V2G برای وسایل نقلیه الکتریکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله واسط تغذیه القایی دوطرفه؛ تحلیل نقش آن در سیستمهای V2G برای وسایل نقلیه الکتریکی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله واسط تغذیه القایی دوطرفه؛ تحلیل نقش آن در سیستمهای V2G برای وسایل نقلیه الکتریکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله واسط تغذیه القایی دوطرفه؛ تحلیل نقش آن در سیستمهای V2G برای وسایل نقلیه الکتریکی :
ترجمه مقاله واسط تغذیه القایی دوطرفه برای وسایل نقلیه الکتریکی در سیستمهای v2g
رشته فنی و مهندسی
A Bidirectional Inductive Power Interface for Electric Vehicles in V2G Systems (2014)
– توضیحات: ۸ صفحه انگلیسی، ۱۸ صفحه ترجمه آماده فارسی (word)
– چکیده ترجمه فارسی:
تقاضای تامین تغذیه بدون اتصال یا بیسیم برای کاربردهای مختلف از اندامهای پزشکی کم توان تا سیستمهای شارژ با توان بالا رو به افزایش می باشد. انتقال توان القایی (ipt) یکی از تکنیکهای شناخته شده بوده که بوسیله آن توان از یک سیستم به سیستم دیگر بدون هیچ اتصال فیزیکی قابل انتقال می باشد. مقاله جاری سیستم ipt دوجهته جدیدی را معرفی می کند که بطور خاص برای کاربردهایی مانند وسایل برقی اتصالی (ev) و سیستم های وسیله به شبکه مناسب می باشد که در آنها انتقال دوطرفه یکی از مزایا بشمار می رود. سیستم ipt پیشنهادی شارژ همزمان و کنترل شده یا دشارژ چندین ev بوسیله کاهش پیوند مغناطیسی و بدون هیچ گونه اتصال فیزیکی را ممکن می سازد. یک مدل ریاضی برای نمایش مقدار و جهت جریان برق بین ev ارائه شده یا چندین سیستم قادرند بوسیله مدلاسیون دامنه و/یا فاز ولتاژ تولید شده از مبدلهای هر سیستم کنترل شوند. اعتبار مفهوم با تحلیل نظری , شبیه سازی آزمایشات تجربی نمونه اولیه سیستم ipt دوطرفه ۱.۵kw با شکاف هوای ۴cm تایید شده است. نتایج مشخص کرده که سیستم پیشنهادی واسط ایده آلی برای یکپارچه سازی بدون اتصال و موثر چندین هیبرید یا evدر شبکه های توزیع برق می باشد.
واژگان شاخص: تولید برق توزیع شده , وسایل برقی (ev) , انتقال برق القایی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 